100.NAP

2012.12.01 20:14

 

Annyi pozitív és érdekes gondolat kavargott a fejemben, de most mind lecsillapodott. Valahová elbújtak elmém bugyraiba. Ellenétben az új halaimmal! Beszereztem még egy nagy csapat neonhalat, olyan élet lett ott, hogy csak na! Most kérdéses, hogy ennyire örülnek egymásnak vagy ennyire nem? Remélem az előbbi…

Ma mikor kint az utcán felnéztem az égre szó szerint egy karcolást sem láttam rajta. Eszméletlen gyönyörű volt! Mintha fenn álltam volna egy magas hegy tetején, körülöttem semmi, csak a csípős, hideg, de tiszta levegő. Mikor teljesül az a vágyam, hogy egy hegy tetején, csodálatos időben kifekhetek és csodálhatom az eget? Kérdés, hogy hova kellene mennem. Talán a Pilisbe? Nem biztos, hogy még megfelelő az idő rá..legalábbis az lehet, csak rövid ideig. Azt hiszem nem kell erre nagyon „rágörcsölnöm”, mert a Házam egy dombtetőn áll és ott bármikor kifekhetek. :) Az én Házam. Van egy Házam.