102.NAP

2012.12.03 21:39

 

Úgy tűnik, meglehetősen szeretek listákat írni, íme, kitaláltam még egyet:Büszkeségeim és egyéb érdekes apróságok. Folyamatosan gyűjtöm hozzá az anyagot, ha már rendes mennyiség összegyűlt közlöm veletek. :)

Most, hogy leültem az asztalhoz, úgy veszem észre, hogy sokan figyelnek. Ugyanis az asztalunkon van egy üvegberakás, ami igazából tároló is, így kihúzható. Mindig évszakhoz illően díszítjük, most épp majomkenyérfának a termése ékeskedik benne. No meg a lakói. Igen. Most keltek ki a kis bogarak, akiket még valószínűleg nyár végén rejtett el oda gondosan az anyukájuk. Hát mit ne mondjak, nem vagyok túl boldog ettől! Ebédnél is szembetalálkoztam velük, mikor épp a kanalat emeltem a számhoz…Érdekes látnivaló nem azt mondom, de mégis azt érzem, hogy mindenhol viszketek…:)

Na meg az ég! Egy bizonyos napszakban – valamikor délután – annyira futurisztikus képet láttam mikor kinéztem az ablakon. Mintha egy festmény lett volna. Piros, lila, rózsaszín, fehér, kék színek látszottak, az felhők pedig olyanok voltak a távolban mintha a tenger lenne. Az ég annyira „lent” volt, kedvem támadt felemelkedni, jó magasra, hogy lássam az összképet, a tízemeletes házak és gyárkémények nélküli képet. Az igazi világot. Az Univerzumot. Szeretném ha felsőbb énem megmutatná amit ő lát, szeretnék tisztán látni. Szeretek tisztán látni.

Úgy érzem, ez a mostani világ kezd megszűnni, lassan átalakul, és én egyre kevésbé találom a helyem. Már „ott” lennék, a szebb jövőben. Érdekes elképzeléseim vannak a jövőről a Világ alakulásáról. Leírom amíg még eszemben van, de ez hosszabb hangvételű lesz, úgyhogy ha megérett rá és úgy érzem, veletek is megosztom.

Annyira abszurd ez a mai világ! Annyira furcsák az emberek. Hiába az elfogadás, nem lehet mindenre felkészülni. Legalábbis még nem tartok ott. Pedig szeretnék. Szeretném ha mindenkit úgy fogadhatnék el ahogy van. Szeretném látni a nagy összképet, a Világ képét. A Világ szép, onnan ahonnan én nézem, de még szebb is lehetne. Várom az áttörést, holott azt magam idézem elő.

Szeretem a Földet, szeretem FöldAnyát és egyre erősebben érzem hívását. Tudom, hogy hamarosan „megrázza” magát és lepereg róla minden negatívum. Szeretettel és hittel várom az eljövendő világméretű eseményeket.