103. NAP

2012.12.04 13:47

 

Visszaolvasgattam a kezdetek kezdetét, mikor még a „tankönyv” szerinti gyakorlatokat végeztem lelkiismeretesen. Kissé vicces volt, és meglehetősen kezdetleges.

Érdekes tanulmány ez önmagamról. Hihetetlen mikről írok mostanában. A mai „fejemmel” nem furcsák, nem túl különösek, de a néhány hónappal ezelőtti énem lehet, hogy megbotránkozott volna. Vagy csak egyszerűen nem értené miről is beszélek. Valószínűleg érdeklődve figyelne mikor ezekről mesélek, de azt biztos nem hinné el, hogy nem nézek tévét egyáltalán. :)

Nagyon nagy változás ez nekem, és nagyon örömteli. Már rég el kellett volna indulnom ezen az úton, hisz akkor már sokkal messzebb járnék. De hiszem, hogy minden így van jól, ahogy van, mindennek így kellett történnie, mert ha bármi is csak kicsit másképp lett volna a múltamban, talán hatalmas változásokat okozott volna a jelenemben. Hálás vagyok, hogy legalább most eljuthattam ide, úgy érzem, hogy több mint félúton járok. Még van pár vaskos kapu amin át kell jutnom, de a kitartásom az akaratom és a hitem átjuttat rajtuk. És a végén már nincs több kapu, csak a megvilágosodás, a teljes bizalom, a szeretet és a hit minden és mindenki felé. Ez egy eléggé megnyugtató jövőkép, nemde? :) Magam alkottam és magam fogom elérni.

Már nem nézegetem a Ház képeit, nem szerkesztgetek, nem vizualizálok menetrend szerint. Elengedtem ezeket a dolgokat, érzem, hogy a hatalom nő, a siker közeledik. Kisebb sikereim mindennap vannak, a nagy sikerekhez idő kell.

Talán még nem is készültem fel teljesen a Házamra. Tökéletesen jól alakul minden, a mostani költözés kellő átmenetet ad a Házba költözéshez. Így van idő, hogy minden rendeződjön, lecsillapodjon, megoldódjon. Korábban aggódtam ezek miatt, és ez hátráltatott is. De most már minden jó úton van, és csak most - mikor már különköltöztünk és berendezkedtünk – jöttem rá, hogy ez így tényleg a lehető legtökéletesebb! Erre a szituációra nem gondoltam volna, vagy ha mégis nem egy jó megoldás volt a számomra. Hiába a sok gondolkodás, nekem nem kell kitalálnom az események hogyanját, a Vonzás törvénye helyettem is elintézi ezt. És legtöbbször csak akkor jövök rá, hogy „besegített”, mikor már benne vagyok. :)

 

Fantasztikus élmény tetten érni az Univerzum erőit és részesülni pozitív energiájukban!!!