105.NAP

2012.12.06 20:47

 

Végre, leesett az első hó! A mennyekben járok. Kinézek az ablakon és a csöndes fehérség lepi be a nagyvárosi nyüzsgést. Imádom. Nem tudom nem imádni. Mikor kiszabadultam a hóesésben olyan voltam mint egy kisgyerek, csak ugráltam J Ha jön a holnapi utánpótlás megyek hó angyalt készíteni…Mennyi ember lemarad erről a csodálatos élményről! Elképesztő mennyire nem értékelik embertársaim a havat. Akit csak ismerek rühelli. A téllel együtt. Bár elmondható, hogy aki a téli hónapokban született azok többsége szereti. :) Igazából ezzel csak azt akartam mondani, hogy észre kell venni a szépet magunk körül, mindig. A hó szép, mi több, gyönyörű. Áldásos, hasznos, tiszta, egy csoda. Különösen a hópelyhek. Lenyűgöz mikor olyan hatalmas pelyhekben esik, hogy a kabátomon ezernyi különböző formázatot fedezhetek fel. Én ezeknek tudok örülni. Teljesen átadom magam az élménynek. A hó nekem élmény. Még akkor is ha nem marad meg csak esik. Ilyenkor felnézek az égre és csodálom az arcomra hulló pelyheket.

Ahogy néztem az időjárás jelentést, még jó ideig nem lesz melegebb, hó is várható. Ha összeadom 40cm hó lesz huszadikára :) Örülnék ha így lenne. Az biztosan lelassítaná a várost, az embereket. Persze jó értelemben. Ideje, hogy megálljunk egy kicsit, és csak éljünk, esetleg gondolkozzunk. Végre csönd lenne és béke. Ez minden vágyam.

Tudom, a tegnapi témámhoz képest kicsit lityi-lötyire fordult a szó, de hát mit tegyek ha a hó ilyen hatással van rám?:)

Érzem, hogy meghitt, békés ünnepek köszöntenek ránk. Eluralkodott rajtam az ünnepi hangulat. Mindent kidíszítenék, mindenhol az égősorokat látom, és ahol felfedezek egy kis karácsonyi hangulatot egyből jobb kedvem lesz. Jó nézni ahogy az emberek ráhangolódnak a karácsonyra.

Már minden sínen van, minden jól alakul. Egyre jobb az életem. A körülöttem élők is sorra hozzák nagy döntéseiket, mindenhol nagy változások zajlanak. Ez így van rendjén. És örömmel látom, hogy az emberek jobban mernek, és érzik a késztetést a változásra. Mi ez ha nem a bizonyossága annak, hogy közeledik egy új korszak?! Nekünk már csak nyitottnak kell lennünk a pozitív energiákra, különösen december 12-én. (részletek a guglin)