107. NAP

2012.12.08 15:29

 

Reggel egy nagyon kedves és jól öltözött néni nyitotta fel pár ember szemét. Bejött a pékségbe, és mikor fizetett megjegyezte, hogy hova ez a nagy sietség, hiszen még alig kezdődött el a nap és különben is..:) Mindenki siet, kapkod, főleg ünnepek táján. Mindenkinek nagyon boldog ünnepeket kívánt és a magyaroknak összetartást. Majd leült a kis asztalka melletti székre meginni a kapucsínóját, miközben hangosan megcsodálta az asztalon lévő karácsonyfát. Értékelte a szépet, értékelte a részleteket. Megállt egy pár pillanatra – lelassult – megpihent, élvezte a pillanatot. Nagyon-nagyon tetszett nekem ez a jelenet, végig mosolyogtam, komolyan mondom majdnem meghatódtam! Annyira jó volt látni, hogy vannak ilyen emberek, hogy más is felébred és ki is mondja. Az emberek nem élnek, csak teszik a dolgukat. Ennek véget kell vetni. Ez át fog fordulni. Persze könnyű volt a néninek mondani, hogy ráérünk, hiszen ő nyugdíjas, de még is az én nagymamám nemigen én rá. Ő is úgy érzi, hogy annyi dolga van. Mindig siet. De hova?! És aki dolgozik is, érthető ha időre kell mennie, de akkor időbe kell elindul és nincs sietés.

Nagyon örülök, hogy már egy ideje – és előtte sem túl sok ideig fiatal koromból adódóan – nem vagyok része a munka mókuskerekének. Nem is szándékozom visszaállni. A szándékom és tervem az, hogy én vagyok saját magam főnöke, kreatívan és örömmel töltöm munkás perceimet. Nem köt senki és semmi, kibontakozhatok, és nem feszélyez az idő. Milliónyi lehetőség van. Nagyon sokan élnek így, és sokan szeretnének hasonló módon munkálkodni. Aki mer az nyer. :) Nem kell itt feladni semmit. Csupán a látható világképünket kell átformálni. El kell kezdeni hinni abban, amit igazán nem látunk, de tudjuk, hogy képesek vagyunk rá, tudjuk, hogy létezik, csak nem kézzel fogható. Igazán ezek a dolgok léteznek. A nem fizikai dolgok az igaziak. Szeretném érezni a nem fizikai lényemet, szeretném tudni azt amit nem fizikai lényem tud. És tudni is fogom. Fokozatosan lépkedek felfelé, a Világ és önmagam megismerése felé. Ha magamat ismerem, ismerem a Világomat is. És az én Világom a Világ. Mindenkinek megvan a saját Világa. Szeretek olyan emberekkel találkozni akiknek hasonló a Világuk mint az enyém. :)

Az én Világom olyan mint a gyerekeké. Hiszek mindenben, Remélek mindent, Akarok mindent és Szeretnék mindent! Kitartok mindenben és csak az én Világom létezik. Az én kis Boldog, Örömteli, Hihetetlen, Rácsodálkozó Világom.