110. NAP

2012.12.11 23:15

 

Mielőtt elfelejteném és belemerülnék egy másik témába megint emlékeztetnék mindenkit aki olvas, hogy holnap lesz tizenkettedike. Nyitottság, szeretet és béke, küldjétek mindenfelé az éterben, és érezzétek az energiát ami szétárad a világban.

Ma egyben furcsán és csodásan telt a napom. Ma van a s z ü l i n a p o m. ***

Furcsa esemény, érdekes szituációk keveredtek a mai napba. Nem is gondoltam volna, hogy a kislány apukájával és az „apóssal” fogok órákon keresztül vásárolgatni, nézelődni, méghozzá nekem. :) Egész jól tűrték, úgy látszik már edzettek. Mindenesetre jól alakult. Minden pozitív volt, vagy ha akadt némi fennakadás/rosszkedv valahogy könnyedén vettük. Vissza se tudok emlékezni, hogy milyen negatívum történt ma. De minek is? Az már elmúlt.

Most inkább arra koncentrálnék, hogy ma mennyit nevettem, mennyit bóklásztam, mennyit örültem, és a többi. Ja, és még jól ki is szúrtam magammal, mert az egyik közösségi oldalamon elrejtettem még régebben a születési adataimat, és nem értettem, hogy miért nem köszönt senki!:) Ez van, aki lényeges az felköszöntött, vagy fog, még a napokban, arra hivatkozva, hogy ő akart az utolsó lenni. :)

Még a saját jó édesapám is elfelejtett – nem meglepő, mindig ezt játssza – erre anyukám felhívta a szokásos kérdésekkel:

Anya:Megnézted ma a naptárat?

Apa: Igen

Anya: És mit láttál?

Apa: Nem tudom.

Anya: Akkor most nézd meg jól…

Apa: Ó b…szus,te jó ég!Pedig mikuláskor még eszemben volt…

Ez megy minden évben. Nagyon mulatságos, már unalmas is lenne ha reggel felhívna köszönteni! :)

Rendben, a vidám, vicces oldalát már olvashatjátok is mai napi eseményeimnek, most akkor megyek és eszek még egy darabkát a tortámból…

Imádok este nassolni. És akárki akármit mond, ilyenkor esik a legjobban, és nem is hízok tőle. :) Csupán nem leszek éhes reggel mikor felkelek. :) Ja, és rosszakat sem álmodok tőle. Régen sokszor álmodtam rosszat. Sőt, szinte csak rosszat álmodtam. Megmagyarázhatatlan okokból. De egy jó néhány hónapja ez megszűnt. Rendkívül hálás vagyok ennek meg még jó sok mindennek. :)

Most már tényleg zárom soraimat, nem húzom tovább, szép álmokat és találkozunk holnap.

Meg kell hogy mondjam nagyon kíváncsi vagyok mi lesz holnap. Én nyitott leszek, veszem az adást és figyelek a rezgésemre. Remélem izgalmas és felemelő gondolatokat oszthatok meg holnap is.