113. NAP

2012.12.14 21:44

 

Megint belevetettem magam valamibe.

Tudtátok, hogy minden emberben megvan minden elképzelhető képesség? Minden, de tényleg. Most soroljam? Csak egy kis szelet: auralátás, tisztánlátás/hallás, gondolatátvitel, gondolatolvasás, energiával gyógyítás, angyalokkal kommunikáció, univerzális energia-átadás…és így tovább. Most nagyjából azokat soroltam fel amik így hirtelen eszembe jutottak és foglalkoztat.

Minden egyes emberi lényben ott lapul – van akinél előbukkant – ez a sok csodálatos képesség. És ha nem jött volna elő gyakorlással előhozhatjuk, feleleveníthetjük régi tudásunkat. Ennek a hogyanját keresem. Annyi, de annyi módszer, technika, gyakorlat van. azt se tudom, hogy mivel kezdjem. Nagyon el lehet veszni ezekben a témákban.

Mostanság még jobban foglalkoztatja az embereket az ezotéria, így még több tudás kerül felszínre, még több akarással kísérve. És én akarom ismerni, tudni, és használni a képességeimet. Ezek nélkül nem láthatom, nem ismerhetem meg az Univerzumot olyannak amilyen valójában. Teljesen más az élet ha a harmadik szemünkkel nézzük. Alapvető dolgok kérdőjeleződnek meg, amik később választ is kapnak.

Ugyan még nem látok a harmadik szememmel, nem törtek felszínre rejtett képességeim – legalábbis nem tudok róla, vagy nem tudom megnevezni - , de tudom, hogy bennem van, tudom, hogy szükségem van rá, tudom, hogy ettől leszek teljesebb.

Jelenleg is történnek furcsa dolgok, és korábban is voltak, de azokra már nem emlékszem, és akkoriban még annyira más volt a világszemléletem, hogy nem figyeltem semmi ilyenre.

Sokszor a jövőbe látok. Nem képszerűen, nem így konkrétan, de vannak események, amiket már előre megtörténtnek gondolok, és csak egy másik ember tud meggyőzni arról, hogy igazából még nem történt meg, csak én már láttam előre. Érdekes, és néha ettől kiráz a hideg. Már csak azt kell kitalálnom, hogy tegyem ezt tudatossá. Mindig is szerettem volna a jövőbe látni.  Veszélyes és nagy felelősség, de a kíváncsiságom határtalan még mindig. Ezt a jövőbelátás sem csillapíthatná.

Azt is szoktam érezni, hogy van mellettem valaki. Talán az angyalom? Bízom benne, bár én még félek ettől, nem vagyok egy bátor típus.

Szerencsére azért különféle zajokat nem hallok, és árnyakat sem látok. :)

A megérzéseim nagyon jók, és tippelésben is jó vagyok. Ilyenkor ha olyan lelki állapotban vagyok, talán nem is tippelés, hanem egy újfajta tudás;)

Megjavítottam halottnak hitt elektronikai eszközt. Szeretettel, és mély meggyőződéssel, hogy működni fog.

Sokszor érzem a nagymamám jelenlétét aki két éve távozott el az élők sorából. Ez nem ijesztő, nem fura, már megszoktam. Majd csak rájövök, hogy mit szeretne. :)

Minden kérdésre tudok valamilyen választ, ha más nem kitérőt, esetleg kifogást. Kifogásokban jó vagyok.

Az őszinteséget is egy képességként tartanám számon. Nem sokan képesek minden áron őszinték maradni. Még akár úgy is, hogy ezáltal valaki megharagszik rám, vagy valakiket összeugrasztok. Természetesen sosem ez a célom, de az igazságnak a legtöbb esetben ki kell derülnie.

Ja, és ha vidám/vicces kedvemben vagyok, akkor aznap tuti szembetalálkozom humoros, komikus helyzetekkel, emberekkel. Bevonzom őket, és ez boldoggá tesz. :)

Ez vagyok én. Most, itt ,este és vacsora előtt ennyi jutott belőlem. Rágcsáljátok.