119. NAP

2012.12.20 22:40

 

Állati szürreális estém volt ma. Egyébként is furcsán telt ez a nap, valószínűleg a tudatom miatt, hogy ma van huszadika. Csakis ez lehet az oka.

Szóval, ma este miután a kislányom lefeküdt, megbeszéltük az genetikájával /apukája/, hogy elmegyünk bevásárolni a közeli nagyobb boltba. Gyalog tíz perc séta. Nekiindultam egy nagy hátizsákkal, hogy a nehéz cuccokat abban hozhassam haza. Utoljára a nyaraláson volt rajtam a lehető legrövidebb ideig nagy hátizsák, elég fura volt így látni magam a tükörben. Mondhatni vicces. Mintha kirándulni indultam volna. Maga a szitu is különös volt, hogy ilyen késő este, a kislányunk nélkül elmegyünk bevásárolni. Odaértem a találkozási pontra, és mikor megláttam elnevettem magam, mert rajta is egy nagy hátizsák volt.

Kirándulni megyünk? Vagy jön a világvége? Felettébb különös este. Majd mikor fizettünk, bepakoltunk, kimentünk megint az utcára még érdekesebb volt az érzés. Megtömött hátizsákokkal indultunk neki a ködös, hűvös, fekete estének. Baktattunk – mert tényleg nem tudnám más szóval jellemezni, legalábbis magamat – beszélgettünk, irtó furi volt. De egyben otthonos, békés és megnyugtató.

Akaratlanul is bennem volt a tudat, hogy igen, ma ma van, holnap már holnap, és könnyen előfordulhat, hogy minden teljesen más lesz.

Minden sokkal jobb lesz. Ha a világ kinézete nem is, de az emberek tudatában megjelenő világ sokkal szebb, békésebb, szeretetteljesebb és boldogabb lesz. Szeretem ezt a gondolatot.

Kíváncsian várom, hogy végül mit sikerül észrevennem az eseményekből és hogyan fogom érezni magam.

Mindenkinek küldöm a béke és szeretet érzését! Nagyon sokan részt vesznek majd a holnapi világmeditáción és még többen küldenek SZERETETET az Univerzumba. Vagyis nekünk, mindenkinek. A lényeg a befogadás, nyitottság.

Nem vettem kenyeret. Holnap még inkább ne jöjjön a világvége.

A Vaskor utolsó napja. Holnap már Aranykort írunk. Hihetetlen hogy eltelt az idő. Pár hónapja még úgy éreztem, hogy nagyon messze van ez a nap, sőt, még pár hete is. Ma meg már úgy érzem, hogy lemaradtam valamiről, vagy átaludtam a napokat. Mi történik itt? Mi történik a Világban?

Ma kérni fogom az Angyalaimat, hogy küldjenek nekem és a családomnak sok-sok szeretetet. Ha feladatunk van az elkövetkezendő időkre, akkor ahhoz segítséget, támogatást. Hiszek az Angyalaimban és bízok bennük. Köszönöm, hogy vigyáztok ránk! Érzem a pozitív energiák áramlását. Most „csapott” meg az első hullám. Közeledik. Készüljetek a rezgésszint emelkedésre!

Átjár a melegség és mosolygok. Érzem, hogy velem vannak, érzem, hogy jók vesznek körül. A rossznak nincs többé hatalma, a rossz nem is akar idejönni, ebbe a világba, mert tudja, hogy nincs itt már senki aki befogadó lenne rá. Itt, ezen a Földön már csak jók élnek. A Tudatváltás megkezdődött.

*SZERETET*

*BOLDOGSÁG*

*BÉKE*

*HARMÓNIA*

*TELJESSÉG*

*ÖRÖM*