131. NAP

2013.01.01 14:19

 

Végre eljött ez a nap is. Végre kétezer-tizenhármat írunk. Örülök. :)

Sokkal-sokkal jobb lesz ez az év. Már ma is érzem  békét.

Én személy szerint most úgy döbbentem rá újévi örömömre, hogy felidéztem az óévet, a döntéseimet, az eseményeket, a fejlődéseket, a nehézségeket, majd ezek után rájöttem, hogy mennyire is jó döntés volt a novemberi költözésem. Mennyire jó, hogy még akkor eldöntöttem és nem nyújtottam tovább a rétestésztát! A mai napig büszke vagyok magamra, bár tudom, hogy még nem zárult le teljesen az egész folyamat, lesznek még apróságok, de megoldom és mindig jól fogunk kijönni belőle. Az optimizmus továbbra is erősít, a hitem tartós és vágyaim is közelednek hozzám. Húúú dejóó…

Abszolút hiszek a sikeremben. Nem is írtam még szerintem, hogy már több mint egy hete, amikor esténként ránézek a kívánságfalamra – már mindenki alszik, én is épp oda készülök – egyértelmű megerősítéseket kapok. Látom magam ott, a Házamban, kis családommal boldogan, szeretetben, békében. Látok mindent, és annyira erős és valódi az érzés, de mégis tudom, hogy egy jövőkép. Egy fantasztikus és igaz jövőkép. A mi jövőnk, amit teremtettem, teremtettünk.

Szóval, lehet, hogy mostanában kevesebbet beszélek a Házamról, ez azért van, mert más eszközökkel vonzom. És mert már jóformán nincs miről beszélnem, ez már tény. Az én Házam. Ez olyan mintha arról mesélnék állandóan, hogy nyáron hova megyek nyaralni. Miközben már megvan a jegyem, foglalásom, pénzem hozzá, csak az időnek el kell jutnia arra a pontra, hogy nyár legyen. J Így érzem mostanában. Hihetetlen, izgalmas.

Itt vagyunk kétezer-tizenháromban, boldogok vagyunk, reménnyel, hittel telve, az ARANYKORban.

Ehhez már csak azt tudnám hozzátenni, hogy legyetek bátrak, keressétek a boldogságotokat, és hallgassatok a megérzéseitekre – ami nem más mint benső énetek, a mindent tudó, látó szemetek.

FENOMENÁLIS, FANTASZTIKUS, HIHETLEN,  ELKÉPESZTŐ , CSODÁLATOS,  FELEMELŐ , IZGALMAS és ÖRÖMDÚS 2013-at KÍVÁNOK!!!