132. NAP

2013.01.02 22:19

 

Minden kétséget kizáróan itt az Aranykor. Az Új Év tényleg elhozta nekem. Nekem, és nagyon remélem, hogy még sok-sok embertársamnak.

Érzem a bőrömön, érzem a lelkemen, és a pénztárcámon.. Hurrá!! Itt a felszabadulás a béke és a megnyugvás. Annyi, de annyi lehetőség jön elém az életben. Most fog mind tetőzni. Most kinyílik minden kapu, és az oda vezető út is ki van világítva. Nem szerényen, hanem hatalmas spotlámpákkal!! J Aki nem veszi észre az nem is akarja!! Minden vágyunk teljesül, nincs kétség, nincs aggodalom. Érzem, hogy sodor az ár, felkapott az Örvény…Vágyaim közelednek, sokuk pedig már meg is érkezett. Minden egyre jobb. Lehet ennél még jobb?

Szilveszterkor mindenkinek boldogabb újévet kívántam, hittem is benne, és nekem be is vált. Igen, tudom, hogy még csak másodika van, de ez a két nap nekem felért egy hónappal. Időalagútba kerültem. Úgy látszik, hogy erről is szól ez az év. Amit meg akarunk valósítani, ahhoz kapunk időt, miközben alig telik el idő…Két napba annyi minden belefér. Úgy érzem, hogy bármit megkaphatok. Urrá lett rajtam a lelkesedésem. Egy ideje dédelgetem egy titkos vágyam – ami nem túl kicsi, de nem is túl nagy – és ma választ kaptam rá magamtól: már megvan, az enyém, csak akarnom kell igazán. Egyszerűen mindent megkaphatok amit akarok! A Világomat én teremtem! Nincs meglepetés, nincs bánat…És kész. Ennyi az egész. Ez így működik.

Olvastam egy oldalon, hogy az Angyalok azt üzenték erre az évre, hogy a vonzási erőnk megsokszorozódik, beteljesüléseink megérkezési ideje lerövidül – jelentősen. Na, ehhez mit szóltok? Tudom, hogy így van. Nem mondom, hogy vigyázz mit kívánsz, inkább csak azt, hogy csakis arra gondolj amit akarsz, akkor nem eshet bajod. Az aggódást örökre el kell felejteni.

Sokszor rágódtam már ezen, és mindig arra lyukadok ki, hogy teljesen felesleges idő és energiapocsékolás. Ki találta ki? Ez lényegtelen. Nem kell vele foglalkozni.

A napokban volt egy nagyobb megoldandó ügyünk, ami viszonylag sürgős volt. Az elején kicsit megijedtünk, majd ránéztem a dolog jó oldalára és már is más szemmel láttam. Kicsit aggódtam persze, de a negatívumot elhessegettem tudatosan. Inkább azt a játékot játszottam, hogy elképzeltem a lehető legjobb megoldást és annak a hatását, a reakciómat és az érzést amit kivált. Hát, annyit mondhatok, hogy nem kellett sokat várni a hatásra :) Minden pontosan úgy történt ahogy elképzeltem. A reakcióm pedig azt volt, hogy igen, így kell sikeresen teremteni! :) Csak így tovább, mondtam magamnak. :) Ha egyszer a szekér beindul…

Most újabb és újabb vágyaimon „dolgozok”, csiszolgatom őket, hogy minél tökéletesebb legyen eljövetelük. Arra gondoltam, hogy ezeket le is írom magamnak, érdekes lesz majd visszanézni amikor beteljesülnek.

Az erőm végeláthatatlan, vágyaim soron következnek, örömöm egyre hatalmasabb…

Elindultam az úton, melyen átveszem a hatalmat testem és lelkem, világom és életem fölött. Minden tökéletes és minden úgy van jól ahogy van, én teremtettem.