134. NAP

2013.01.04 13:57

 

Furcsa, de minél inkább használom és ismerem a vonzás törvényét annál kevésbé tudom, hogy mikor is és hogyan kell használni. :) Na, ebből a lényeg az volt, hogy most is adott egy szituáció amiben konkrétan semmit nem tudok tenni annak érdekében, hogy előrébb jusson a dolog. Már szinte kifordultam önmagamból és cifrábbnál cifrább variációkat találtam ki a megoldásra. De egyik sem helyénvaló, és nem is kivitelezhető, ezért mikor már sokat agyaltam rajta, elengedtem magam és megálltam. Ekkor hátradőltem, és mintha én találtam volna fel a spanyol viaszt, rájöttem, hogy itt lép közbe a vonzás!! :) Még nevettem  is magamon, hogy erre miért is nem gondoltam?? És mivel szeretnék valamit elérni, egy bizonyos eseményt bevonzani az életembe, az Univerzum segít nekem. A részleteket csinosítgatom, mint máskor, és egyébként meg nem görcsölök rá a dologra, csak várom, hogy elém hozza „sors”. :) Nagyszerű. Én innentől már tényleg hátradőlhetek. :)

Ezek után veletek is megosztanám a mai napom, sőt az egész hetem legcikisebb eseményét. Ne röhögjetek nagyon, csak velem együtt;)

Reggel levittem valamit a pincébe ami riasztós, ezért kódokat kell beütni meg kiütni stb. Mikor kijöttem és bezártam pont arra jött a gondok és szólt, hogy nem riasztottam ám be. Erre én mondom, hogy de kiírja, hogy a rendszer élesítve. Az ajtóra mutattam feljebb, mert ott volt ilyen kijelző, mindig arra néztem rá, hogy oké-e. Erre nagyot nevetett és azt mondja, hogy az csak egy matrica!!! Jobban megnéztem és tényleg az!!! Na ne, ezt a beégést! Ráadásul a kódolást is rosszul csináltam eddig, így sose riasztottam be. :) Azt hiszem adtam neki egy kis reggeli jókedvlöketet. :)

Tavasz van, vagy micsoda? Az időjárás mondhatni meleg, az emberek pedig olyan kedélyesek és nyitottak mint mikor kifelé jövünk a télből… A kedvesség maga jó, de hól van már a havacskám? Olyan tél nincs, hogy ne legyen legalább egymás utáni két napon hó itt! Nekem kell, hiányzik. Azért annyit még az is kibír aki utálja a havat, nem? :)Univerzum, várom az idei rám eső hó adagot! :)