137. NAP

2013.01.07 15:44

 

Most tudatosult bennem igazán, hogy nem is jön el a korszakváltás, nem lesz semmiféle világrengető esemény, nem várhatjuk az Eseményt. Itt egy jó cikk ezzel kapcsolatban: https://csillagmag.hu/csillaguzenetek/a-csalodas-utan-csinald/

Elgondolkoztató, és egyben jött az az érzés is , hogy jaaa. Bár legbelül már tudtam, hogy valami ilyesmiről van szó, de mégis, már évek óta csak azt hallgattam, csak arra volt jövendölés, hogy világvége, korszakváltás, hatalmas történések, világrengető események. Nos, ilyen tényleg nem történt, tudom, hogy nem, mert akkor a tv-nélküli korszakomban is észrevettem volna.

Szóval, itt állunk az új évben, az aranykorban, amikor már mindennek könnyebbnek kellene lennie. Igazából ez csak azon múlik, hogy fogjuk fel a mi kis világunkat. Csak mint eddig. nem mondták, hogy az aranykor minden ember saját lelkében, benső énében játszódik le? Nem mondták, hogy csak döntés kérdése? Azt viszont mondták, hogy bedőlnek a bankok, nagyhatalmak stb, na ebből nem sok minden történt, de ez is felfogás kérdése. Engem személy szerint nem zavar egyik politikus, és egyik bankrendszer sem. Pedig elárulhatom, hogy még nekem is van az a bizonyos tanulóhitelem. :)

Egyszerűen csak azzal kell megbékélni, hogy a világ nem ennyi, nem ők irányítanak bennünket, és ha mi boldognak érezzük magunkat, elértük a lelki békénket akkor semmi nem zavarhatja meg. Na, ez a célom nekem is. :) Meglehetősen jó úton vagyok efelé, kíváncsian várom, hogy mi lesz az út végén.

A világ szép, és annyi csoda van benne, hogy az már felfoghatatlan. Sokkal több a jóság mint az ellenkezője.

Héj, miért van az, hogy mostanában csupa ilyen gondolatok jönnek? Úgy érzem magam, mint egy beszívott hippi, csak arról áradozok, hogy az élet szép, virágokat, fákat, állatokat képzelek magam elé, és néha megszólal az a bizonyos John Lennon szám is (Imagine). :)

Eltűntek a sötét gondolataim. Bár eddig se voltam az a sorozatgyilkos típus, de sokszor eszembe jutottak ijesztő dolgok.

Most csak annyi, hogy néha megijedek az árnyékomtól este. :)

Egyébként meg, hol is tartottam?

Az emberek jóságosak, az Univerzum mindenkit szeret, minden élőlény egyedülálló csoda, és annyi, de annyi szépség rejlik még a Világon, hogy azt se tudom melyikkel kezdjem. :) Értitek már?

Kérés…

Vonzás..

Beteljesülés.

 

Várom a sorozatos beteljesüléseket!