14.NAP

2012.09.06 13:30

Kezdek kicsit elbizonytalanodni abban, hogy is csináljam, hogy tartsam fenn a vonzásom. Tovább kell erősítenem a HITemet. Úgy érzem a jelek csak nem jönnek. Nem találkozok konkrét kinyilatkoztatással, semmi feltűnő változással. Viszont ma döbbentem rá arra, hogy szinte nem is kapok csekkeket egy ideje :)

Ez elég érdekes, mert kb 1 hónapja még úgy éreztem mintha állandóan csekkeket fizetnék. A szó szoros értelmében. És mindez azért volt, mert beszéltem róla, nézegettem a csekkeket amik jöttek (persze nem egyszerre jön az összes, hanem tényleg úgy, hogy minden hétre juthasson), számolgattam, aggódtam. Na, ez elmúlt. Egy hónapja nem is beszélek a csekkekről (minek, úgy is be kell fizetni??!), nem foglalkozok velük, nem aggódok, és most vettem észre, hogy nincs is. Alig fizettem az elmúlt hónapba és szinte nincs is mit!!! Persze, nyilván most is jönnek a szokásosak, de valahogy elvész a tudatomból...

Ez jó érzés.

Kikerültem a pénz felőli aggódás köréből.

Sikeresen.