141. NAP

2013.01.11 14:32

 

KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM! Tele vagyok reménnyel és bizonyossággal, ennél már csak a türelmetlenségem nagyobb!

Annyi, de annyi megerősítést kapok, most már lényegtelen, hogy milyen napszak van, mire figyelek, mit csinálok, csak jön, és átölel, és megmosolyogtat és reménnyel telít! Drága, egyetlen és mindenkit óvó Univerzum, hogy is kételkedhettem bármikor is benned? Hogy téveszthettelek szem elől ennyi időn keresztül?

Minden kapu kinyílt előttem, és én nem is csinálok semmit. Vagy mégis? A hit, a remény, az akarás, a vágy és a tudás nem semmi! Sokan mondják, hogy ezek a legnehezebbek.

Oké, vágyakat kitalálni, vágyni rájuk könnyű – egy ideig. De pont itt romlik el a dolog, hogy csak rövid ideig, és hit nélkül vágyunk rájuk. Na én most adtam ennek az elméletnek egy naaagy pofont. Nem, nem mindenki csinálja így!

Már száznegyvenegy napja akarom, várom és hiszem, hogy megkapom a balatoni életemet a Házammal együtt.

Persze ez nem volt minden egyes nap minden percében így, nem is lehetne, nem vagyok én robot, vagy valami tétlen ember, aki egész nap a sarokban gubbaszt, semmi inger nem éri, így képes csak egy dologra fókuszálni. Bár nem tudom, hogy az lehetséges lenne-e, szerintem beleőrülnék. :)

Viszont ami az áttörést hozta, az a tudat, hogy a vonzás törvénye létezik – magamon is megvizsgáltam a múltamra tekintve - , sokan használják sikereikhez, és ténylegesen kézzel fogható eredményeket is lehet produkálni vele.

Abba az élethelyzetbe kerültem tavaly nyáron, hogy úgy éreztem megrekedtem, és elegem volt a pesti létből. Kislányom születésével egyébként is erősödött bennem a vidéki vágy – ami előtte néhány évvel még annyira nem volt igaz, hogy sokszor kijelentettem, hogy én imádok panelben lakni, imádom Bp-et, imádom a sok embert magam körül, és nem akarok kertes házat, sőt, gyerekem se lesz soha – úgy néz ki ez mind megdőlt. J Hiába, akkor még fiatalka voltam, most pedig már fiatal. :)

Este eszembe jutott a Titok c. film. Átfutott az agyamon, hogy újra meg kellene nézni frissítésképpen, de ugyanazzal a futással el is iszkolt a gondolataim közül. Az a film nem mond nekem már semmi újat, csak egy kis lelkesítés azoknak, akik most kezdenek el foglalkozni vágyaikkal. Szerintem nem is tudnám már végignézni, számomra unalmas lenne. :) A lényeget elhallgatják, olyan reklámszerű az egész.

Így hát arra jutottam, hogy nincs szükségem nekem ilyenekre, nem kell lelkesítés, bíztatás, örömujjongás, nekem már bőven elég az ami bennem van, és amit az angyalom mond már napok óta: Mindent megkapsz ami a vágyad, belátható időn belül, és még tenned sem kell érte semmit, csak figyelj az alkalmakra. Kell ennél több? Mikor ezt „meghallottam” elöntött a nyugodtság, béke, szeretet, és a biztos tudás, hogy mindez igaz.

Hatalmas teremtő erőnk van! Nézzetek körül, mit teremtettetek? Mit szeretnétek még?

Az Aranykor beköszöntével erőnk megsokszorozódott, e mellett a mi feladatunk csupán annyi, hogy a hitünket és vágyainkat is ehhez erősítjük! Egyszerű a képlet: fantasztikusan nagy teremtőerő + nagy vágyak, erős hit!

Amikor minden egyenlő a végeredmény is tökéletes. ;)