15.NAP

2012.09.07 13:10

Éjjel négykor felébredtem, és eszembejutott, hogy este lefekvés előtt az volt a tervem, hogy fekszem az ágyban, nyugodtan és elképzelem a Házbeli új életemet. Kalandozok, vizualizálok. Volt hozzá kedvem is, időm is. Éjjel mikor felébredtem rájöttem, hogy ez nem történt meg, helyette elaludtam. Na, sebaj akkor majd most mikor visszaalszok, előtte eljátszadozok a gondolattal. Hát nem megint elaludtam? Ami azért meglepő számomra, mert nem vagyok egy könnyen elalvó típus, sokáig szoktam forgolódni. Így kissé furcsa ez nekem. Az álmaimra nem emlékszem, de nagyon remélem, hogy vonzásomat erősítettem velük, ha már ezzel a tudattal feküdtem le :)

Na jó,ez már nevetséges. Délután is eljátszottam ugyanezt! De én nem szoktam délután aludni!!

Most akkor hogy is van ez? Igaz, csak tíz perc lett belőle, de az is számít :)