151. NAP

2013.01.21 23:19

 

Mozgalmas, ezotéria mentes nap. De ettől függetlenül nagyon érdekes és új. :)

Kedvenc univerzális törvényem még mindig alkot ;) Egyre könnyebb nyakon csípni. Nem foglalkozik azzal, hogy éppen ezoterikus vagy spirituális témával foglalkozok-e, a lényeg egyedül csakis az, hogy mi az összkép. Ha ámblokk jól érzem magam, vágyaim is közelítenek hozzám, teljesen mindegy hogy mire gondolok.

Ha jól érzem magam az Örvényben vagyok.

Ha az Örvényben vagyok, könnyen elérhetem vágyaimat, közelebb kerülnek hozzám, kiválogathatom.

Ha az Örvényben vagyok, akkor biztos, hogy nagyon jól vagyok.

Ha nagyon jól vagyok, akkor mi mást kérhetnék?

És mivel nagyon jól vagyok, és elégedett is, nem érzem szükségét semminek, nem kesergek, így vágyaim kapuja kitárul – vagy kicsapódik – és hirtelen minden beáramlik az életembe. Lehet, hogy rögtön észre se fogom venni, hogy mik teljesültek, mert nem érzem a hiányukat. Viszont néha majd ránézek a vágylistámra, hogy vajon mit pipálhatok ki újfent. ;)

Jól hangzik, nem? :)