154. NAP

2013.01.24 20:06

 

Most olvasom a könyvet amiben ráleltem arra a gondolatra, hogy ha az utcán vagy bármilyen élethelyzetben fül-vagy szemtanúi leszünk egy kellemetlen beszélgetésnek, akkor akármilyen érdekesnek is tűnik ne figyeljünk rá, tudatosan keressünk jó dolgokat, kellemes érzéssel eltöltő gondolatokat. Ugyanis ha megfigyeljük ezt a beszélgetést – hiába nincs semmi közünk hozzá – akkor öntudatlanul is elkezdjük rosszul érezni magunkat, mert ez nagyon távol áll a boldogságtól, önmagunk összhangjától. És mivel megfordul a fejünkben, behívjuk életünkbe. Érzelmeket vált ki, hat ránk, és nem érezzük jól magunkat, de kíváncsiságunk vagy a megszokás hajt. Legalábbis nálam így van.

Ma is hallottam amint az utcasarkon két néni pletykált, a szófoszlányokból ítélve nem a legderűsebb dolgokról. Nehéz ilyenkor nem idefigyelni, főleg nekem, aki annyira nyitott vagyok mindenre, annyira hajt a kíváncsiság, hogy nem is tudom le tudok-e nyugodni valaha. :) Ez nem olyan nagy baj, mert ezáltal nagyon sokat fejlődök, és mivel kíváncsi és sokszor bátor is vagyok, a kettő együtt rengeteg új választ ad. :) Szóval végső soron örülök, de amikor már megszólal a belső hang, hogy inkább menj tovább, ne nézd meg stb. és én még mindig mélyebbre ásom magam nem éppen felemelő.

Mások ezt hogy csinálják? Valamilyen szinten mindenki kíváncsi.

Kirakom most már a konyhába a cetlit, amit már hónapokkal ezelőtt megírtam, hogy minden nap többször emlékeztethessem magam:

„ Bármit teszek a mai nap során, bárkivel is kerülök kapcsolatba, bárhol legyek is, a legfőbb szándékom az lesz, hogy olyan dolgokat keresek amiket látni szeretnék.

És mivel ez a legfőbb szándékom, a Vonzás Törvénye által csak azokat a dolgokat fogom magamhoz vonzani, amiket vonzani akarok, és csak azokat a dolgokat fogom látni, amiket látni akarok. „

Ez segíteni fog. Csupán én egy olyan ember vagyok, aki nagyon lelkes, mindaddig ami nem jön valami amiért újfent lelkesedhetek és így háttérbe szorul a régi. Legtöbbször el is felejtem és olyan mintha nem is lett volna. Az agyam erőteljesen szelektál, hogy csak a legfrissebb jó információra tudjak koncentrálni. :)

Na, valaki leírta már vágyait egy papírra vagy jegyzetbe? A lényeg, hogy el is hidd és ne kezdd túl nagy dologgal. Akkor nem várat sokáig a sikerélmény. ;) Várom a pozitív visszajelzéseket! :)