159. NAP

2013.01.29 20:26

 

Erősebb lettem, egyre erősebb vagyok. És egyre gyorsabban gépelek, már kezdem nagyon élvezni. :)

Ma vettem észre, hogy végre tényleg figyelek a gondolataimra, felügyelem őket, kijavítom, átalakítom. Végre sikerült az, amit már hónapok óta szeretnék, és végre ösztönös lett!!! Nem gondoltam volna, hogy ennyi idő kell hozzá, és, hogy majd ilyen véletlenszerűen, minden jel nélkül képes leszek rá. Nagyon boldog vagyok, hihetetlenül örülök ennek!

És mikor szokásosan gondolom a gondolataimat, következtetek, agyalok, filózok, jön a felsőbb énem, vagy ki tudja kicsoda és beleszól, hogy ez így nem jó irány, ezt azonnal meg kell változtatni vagy ez így jó, nagyon jó, ügyes vagy, és akkor csak mosolygok, mint egy h.ly. az utcán, és örülök annak, hogy jó gondolataim támadtak. :)

Mikor eszembe jut valami negatív, egyből megfordul a fejemben az is, hogy ajjaj, én most már sokkal erősebb vagyok, sokkal nagyobb a hatalma a gondolataimnak, ezért sürgősen változtatni kell ezen az irányon, mert nem szeretném szembetalálni magam vele.

Elég csak percekre előre is elmélkedni valamin, most már akár a következő pillanatban megtapasztalhatom, és tényleg. Óvatosnak kell lennem. De jó úton haladok, mert figyelem és észre is veszem a mindennapi gondolataimat.

Tényleg hihetetlen érzés, mikor kitalálok valamit, vagy tervezek valamit, elkalandozok néha kellemetlenebb irányba, de akkor észreveszem magam, gyorsan átfordítom, és azt találok ki amit akarok, olyan mintha egy forgatókönyvet írnék magamnak, az életemről ami biztosan meg fog valósulni. Ilyenkor belesüppedek a vidám befejezésekbe, a boldog pillanatokba, és élvezem, hogy pozitívan teremthetek. Sokszor elnevetem magam, hogy lehet, hogy nem jut eszembe mindig elsőnek a legjobb gondolat?

Na, ez lesz a következő lépés. Az első – és szerintem a legnehezebb – már megvan, szemmel tartom a gondolataimat, a második pedig az lesz, hogy tudatosan mindig a lehető legjobb dolgok jutnak eszembe, a legörömtelibb megoldásokra koncentrálok.

Az élet egy színház, én vagyok a rendező és a főszereplő is egyben. :)