16.NAP

2012.09.08 15:10

A mai napomat szinte "lebegve" töltöttem el.

Valamikor koradélután miközben sétáltam az utcán, észrevettem, hogy máshogy járok. Olyan légies és könnyed lett a járásom. Nem direkt csináltam, de jól esett. Szabadnak éreztem magam. Úgy éreztem, hogy mindenre képes vagyok, a lehetőségek kapui megnyítlak előttem. A fákat, bokrokat, eget figyeltem.

Mostanában ez egyébként jellemező, ha sétálok az utcán a szépet keresem, vagyis inkább felnézek az Égre, a fákra, ott békességet találok. Nem hagyom, hogy negatív érzelmeket keltsen bennem bármi is.

Szerintem ez a "lebegés érzés" valamilyen következő szint lehet. Úgy éreztem, hogy emelkedett a rezgésszintem. És ez jó. Határozottan jó. Ez mindenkinek jó/lenne.

A napom békességgel telt el.

Természetesen megemlítem azt is, hogy ma is néztem videókat,(könyvet nem olvastam!), ma is szerkesztettem képeket, ma is vizualizáltam, tervezgettem sokat. De ezek szinte minden napomra jellemzőek, így nem olyan fontos esemény, mint az előbb leírt "élmény".