169. NAP

2013.02.08 14:26

 

Tegnap este örömmel konstatáltam, hogy vannak még igazán értelmes, figyelemre méltó és kedves férfiak is. + TISZTELET + Csak valahogy szem elől tévesztettem ezeket a tulajdonságokat, annyira begubóztam jelen helyzetembe, ahol nem találkozom velük.

Mennyit számít a környezet általi hatás, és az amit én személy szerint megfigyelek. Észre se vettem, hogy a rosszat – vagyis a számomra nem kedvezőt – figyeltem meg. + SZERELEM +  Hihetetlen mennyire el tudok veszni egy-egy gondolatfoszlányban.

Jól érzem, hogy újabban minden nap van egy felismerésem? Egy rádöbbenés?

Annyi mondanivalóm van a témával kapcsolatban, hogy igazán nem tudom mivel is kezdjem, melyiket sűrítsem ide be.

Elterelődött a figyelmem arról amit igazán szeretnék. Viszont most megint itt állok, észrevettem,  - egész csekély néhány nap alatt – és teszek érte, hogy visszaterelődjön.

Először is azokra a tulajdonságokra, dolgokra koncentrálok, amik elengedhetetlen számomra a kapcsolatokból. + ŐSZINTESÉG +  Leírtam őket, elképzeltem, azonosultam. Írni is jó volt, érezni is, és tudom, hogy elindítottam a pozitív teremtést.

Szeretem a pozitív teremtést, hisz csak ez éltet, csak attól vagyok boldog, ugyan az ellentétek abban segítenek, hogy konkretizálhatjuk vágyainkat, de én még is arra fókuszálnék, hogy megvalósítsam őket. :) A természetes létállapotunk a szeretet. + BIZALOM +  Akiket durvának, kellemetlennek, elviselhetetlennek és még sorolhatnám minek találunk, ők nincsenek összhangban benső énükkel. Nagyon messze vannak attól, hogy meghallják forrásuk hívó hangját. + MEGÉRTÉS +  És azzal, hogy mi kellemetlenséggel reagálunk a dolgaikra, vagy netalántán úgy beszélünk róluk, mintha kevesebbek lennének bárkinél, nos azzal nem segítünk.

Kezdem meglátni mindenkiben a jót. + KEDVESSÉG +  Kezdek rájönni, hogy aki furcsán, vagy „rosszul” viselkedik velem, az csak egy álarc, egy küzdelem, és egy segélykiáltás.

Minden ember szeretetreméltó, csak úgy kell ránézni. + BÉKESSÉG +  A szeretet a legfőbb erőnk.

Nézz rá úgy mindenkire ahogy látni szeretnéd! Jobb érzés neked is és neki is. :)

Magadra is nézz szeretettel, lásd valódi Énedet, aki mindenre képes, nem kell semmit kiérdemelned, mindent adhatsz és megkaphatsz.

Ha megfogtad a boldogság pillanatát, jól jegyezd meg az érzést és esetleg a gondolatokat, melyek akkor kavarogtak a fejedben. + ÁLDÁS + Így könnyebb lesz újra felidézni, visszaemlékezni. + HIT + Ha egy kellemes emlékre gondolsz, az ugyanígy pozitív, és a jelenben vagy boldog tőle.