17.NAP

2012.09.09 12:54

A hitem tovább erősödött, nem görcsölök rá a témára, de azért napról-napra szükségem van pár megerősítő gondolatra, videókra.

Megterveztem a fürdőszobát, a szobámat, a játszószobát. A Ház tetőterét már teljesen „befogadtam a tudatomba” , otthonosan érzem magam ott mikor rá gondolok.

Készítettem egy Teendők listáját. Pontról-pontra vettem a beköltözés előtti tennivalókat.

Valószínűleg nem lenne szükséges ilyeneket gyártanom, se képeket szerkesztgetnem, de ezáltal úgy érzem, hogy hozzáadok valamiféle pluszt, úgy érzem teszek valamit a fizikai síkon is nem csak a mentálison.

Észrevettem, hogy a sok gyakorlás hatására átformálódott a gondolkodásom. Már nem kell magam erőltetni, hogy a dolgok jó oldalát nézzem. Már tudatosan „elhesegetem” a rossz érzést keltő gondolatokat. Ez nagyon hasznos a mindennapi életben, könnyebben veszem az akadályokat.

A másik érdekes dolog – ami szintén a gondolkodásommal kapcsolatos- hogy már teljesen átálltam az ottani életre. Már a téli napokat nem itt tervezem, sőt már a következő havi teendőimet is oda helyeztem :)

Ha valaki akciós terméket ajánlgat, spórolásról beszél én egyáltalán nem veszem magamra, nem érzem, hogy spórolnom kellene. Nem kezdek el aggódni, úgy érzem, hogy nekem erre nincs szükségem, hiszen az Univerzum Bősége Kifogyhatatlan és mindenkire érvényes.

Nem kapok az alkalmon ha valami akciós, (akármennyire is az!) a hétköznapi dolgokból kicsit márkásabbakat veszek (pl. folyékony szappan,tusfürdő stb.), hogy érezzem a bőséget, érezzem, hogy megtehetem. Kis dolgoknak hangzanak, de mégis azzal az érzéssel tölt el, hogy gazsagabb vagyok mint eddig. Szerintem nagyon hasznos ez a „gyakorlat”.