171.NAP

2013.02.10 23:42

 

Ma kifejezetten jól indult a napom. Kinéztem az ablakon, és lám, szakad a hó, ráadásul már értékelhető mennyiség a földön is látható! Nagyon tetszett a látvány, nem győzöm csodálni a pesti fehér tájat. :)

És mondjak valami érdekeset? Mikor jöttünk hazafelé a szokásos délelőtti sétából, arra döbbentem rá, hogy minden pont úgy volt ahogy tegnap leírtam!!! Na, akkor kirázott a hideg, és átfutott rajtam, ahogy aztaaa, tényleg ekkora erőm lenne? És én ezt eddig tényleg nem használtam? :) Csodálatos. Már nem tudok más szót erre és nem akarom ismételni magam. :)

Ma is megírjam, hogy mi lesz holnap? :) Amikor csak tudom megírom a forgatókönyvet életem elkövetkezendő napjára, és izgatottan várom, hogy az Univerzum mit és hogyan visz véghez belőle. :)

Holnap reggel, boldogan kelek, kipihenten, a kislányom is boldog. Békésen töltjük a délelőttöt, azt hiszem elmegyünk valahova, ami számunkra örömet okoz. Megint jól kifáradunk a sok játékban, nem fog nehézséget okozni a délutáni elalvás. Addig én is pihenek, feltöltődöm, sok új és érdekes információt tudok meg. Többek között megint rájövök, hogy úgy telt a napom, ahogy előzőleg leírtam. :)

A hó még délután is kitart, így újra mehetünk ki, esetleg már hóembert is gyúrhatunk. :) De vacsira otthon vagyunk ám! Mennyei étek, tele pocakok, esti játék, esti fürdés. Békével, szeretettel, és sok-sok örömteli pillanattal nyugtázzuk a napot ismét.

Ma a boltban úgy éreztem teljes összhangban vagyok forrásommal, pedig a szituáció nagyon ki akart zökkenteni. Érdekes, hogy nem jöttem ki a sodromból, mintegy kívülről figyeltem magam, és nem tudtam ideges lenni, vagy szomorú, akármi, egyszerűen maradt a nyugalom. Mintha az érzelmeim stagnáltak volna azon a szinten, abban a békés, meghitt, lebegő állapotban. Nagyon érdekes élmény volt, és furcsa, hogy akkor is tudatában voltam ennek. :) Ilyen dolog gyakran megesik? Szerintem megint fejlődtem. Észreveszem ha változnak körülöttem a dolgok. És most a pozitív változást figyelhetem meg. :)

Felkészültetek? Innentől csupa meghökkentő, hihetetlen, fantasztikus és izgalmas fejleményeket olvashattok tőlem!!! Én már alig várom…:)