175. NAP

2013.02.14 22:25

 

Miért van idő, miért van viszonyítási alap, miért kell türelmesnek lennünk? Miért kell mindig valamihez igazítanunk magunkat?

Szerintem a legtöbb aggódás és negatív teremtés ebből indul ki. Mert ugyebár kigondoljuk mit szeretnénk, és van annak egy véges határideje amin belül jólesne ha megkapnánk. Viszont ha nem jön össze, onnantól már nem az elvárás és a hit munkálkodik bennünk, hanem a türelmetlenség, reményvesztettség, némi aggódással. Ilyen az emberi természet. De ha el tudjuk engedni aggódásunkat, ha úgy gondolunk a dologra, hogy már a miénk, de nem pont most kapjuk meg, - még kicsit érnie kell, és még jobban értékeljük majd -, az Univerzum úgyis elhozza, és kész. Megkapjuk, de ha még mindig a hiányát érezzük akkor azzal csak késleltetjük és fölöslegesen stresszelünk.

Szárnyalok, röpködök, repdesek az Örvény felé, egyszer úgyis oda jutok! Amikor szárnyalok lebegek is. És mikor lebegek szabad vagyok. A szabadság boldogság, lehetőségek, kreativitás. És ha kitárom kreativitásom kapuját hihetetlen dolgokra leszek képes. Mikor intuitív, felszabadult, ihletett vagyok, akkor az Örvényben vagyok. Szeretek ott lenni.

Közeledik a Házam…egyre többet gondolok rá. Egyre otthonosabb, és tökéletesen olyan amilyennek szeretném. Szeretem és az enyém. Tudom, hogy csak egy tárgy, de a tárgyaknak is rezgése van.

Sokadjára romlott el a laptop töltőm, de én újra megjavítottam. A kezembe vettem, beszéltem hozzá, éreztem a lelkét, és energiát adtam neki. Hirtelen úgy felforrósodott, hogy el kellett engednem. Onnantól működik megint. :)

Lehet, hogy hasonló „hideg,élettelen” elromlott tárgyakon kéne gyakorolnom? Talán mást is meg tudok javítani? Ez felcsigázott, alig várom, hogy valami elromoljon. :)

Kellemes gondolatokkal, pozitív teremtéssel zárom a napomat. Mindig dilemma az este, hiszen amit arra a napra vártam és nem kaptam meg, akkor aggaszt igazán, viszont ha valami igazán jól sült el, csak úgy folytatódhat a reggelem is. Mert amilyen gondolatokkal fekszem, olyanokkal kelek.

Házam, kertecském, Balaton, kislányom, szeretet, béke, pozitív teremtés, ölelés, siker, önbizalom, kicsattanó egészség. :)