177. NAP

2013.02.16 14:32

 

Építő, nagy gondolatok, titeket hívlak! Hol bujkáltok? Hisz egész nap itt futkostunk egymással karöltve, most komolyan, talán a szőnyeg alatt? Megnéztem..nincs ott semmi. Rendben, akkor nem keresem, csak hagyom, hogy jöjjön. :) Hát nem így kell tenni mindennel amit csak szeretnék??

Szabad vagyok, önálló gondolatokkal, önálló döntésekkel, nem függök senkitől, én döntök. :) Csakis azt veszem figyelembe, hogy miközben csinálok valamit hogy érzem magam, mit tükröznek az érzelmeim. Ez eddig oké, és még érthető is, de hogy valósítsam meg? Néha – sőt egy nap többször is – kell olyat tenni amihez nincs túlzottan kedvem. Ezen nincs vita, mert például a boltba is le kell menni, levegőzni sem árt a kislánnyal akármilyen hideg, ronda idő van.. Itt jön az, hogy megfordítom megint az elméletet. Tehát, ezeket a dolgokat szükségszerű megtenni, és mondhatni akarom is, mert végül is ha nem megyek boltba nem tudok mit enni, éhes leszek..ha nem megyek le a kislánnyal akkor meg ő lesz nyűgös, szétszedi a lakást, és az szerintem még kevésbé tetszene, mint egy kis séta. Szóval, lehet, hogy kissé pesszimista gondolat, de ha már így végig vittem, akkor a kisebbik a rosszat választanám.

Nem, egyik sem rossz, csak meg kell keresnem a jót bennük. Örömmel kell, hogy tegyem minden lépésemet. És nekem ez a legnehezebb most. A jobb érzést kiváltó gondolatokat keresni. Hogy kell azt? Mikor unottan állok a sorban, mire gondoljak? Jó lenne ha a zene helyett vicceket mondanának.. :) Általában figyelem az embereket, lesem a mozdulatokat, mókás pillanatokat, hátha segít. :)

Tényleg kellene egy hobbi.

Na neee, megint gondolkozom! A suliban annyira belénk ültették, hogy gondolkozz, filózz, kombinálj..és én meg is fogadtam. De annyira, hogy most meg itt küzdök ellene.

Rájöttem! Ezt is most hívtam be az életembe, problémának tüntetem fel, zavar, aggódok miatta, és még azon is gondolkozok ha netalántán nincs gondolatom, hogy hol lehet? Mi?? Hát örülnöm kellene, hogy nincs!!! :) Juhuuu

Köszönöm. Fensőbb énem, kérlek, szólj rám, ha gondolkoznék. Küldj erősebb érzelmeket, vagy erősebb érzékelő rendszert, amivel  időben észreveszem ha valami nem jó nekem. Bízom benned. Átadom magam az érzéseknek…

Vigyázzatok, mert jön a Nyilas horoszkóppal rendelkező, tűz jegyű tigris, aki ráadásul mesterszámmal született! ;)