19.NAP

2012.09.11 13:52

Megerősítő gondolatokat olvasok, hallgatok.

Balogh Béla Bőség című videója tökéletesnek bizonyult. Többek között ilyen mondtatok hangzottak el:

Tudom, hogy külső világom gazdag tudatom tükörképe, ezért bármikor újrateremthetem vagy megváltoztathatom

A szépség és bőség életem természetes része

Tudom, hogy a pénz a rajtam keresztül áramló energia része

A feladatomat sajnos eléggé nehezíti, hogy az ablakból szinte állandó ricsajozás hallatszik fel. Nincs mese, ki kell zárnom a külső zajokat.

Úgy érzem ma nincs olyan jó napom, ideje átfordítani ezt a gondolatot.

Ma különösen jó napom van Nocsak! Amint leírtam és közben kimondtam magamban máris jobb lett, elmosolyodtam. :) Vajon ennyi is elég? Hihetetlen. Már csak mosolygok :) Örülök, hogy elég leírni és kimondani és már hat is! Valószínűleg ez az első napon nem ment volna ilyen simán. Úgy döntöttem, hogy akkor menjen így tovább a napom.

Ma csupa jó dolgok történnek velem

Ma megkönnyebbülést és hálát érzek

Ma beteljesült az Álmom

Ma a szeretet vesz körül

Azt hiszem ennyi elég is volt, hogy átbillenjek, ki is zártam a külső zajokat, amíg nem kezdtem el írni róla nem hallottam :) Hát nem fantasztikus? De, az. Ilyen egyszerű.