196. NAP

2013.03.07 20:46

 

Újra összeszedem magam, visszarázódok az „életbe”. Alakul a rendszer, és bizton érzem, hogy nagyon közel az a bizonyos ihletett állapot. Mikor egész nap hasznosnak érzem magam, energikus vagyok, töltekezem, ötletelek, és a napom úgy végződik, hogy érzem azt az izgalmas várakozást mely az igazán jó ötletek megvalósítását előzi meg. Egy fantasztikus ötleten dolgozok, mi több, sok fenomenális ötletemen dolgozok.

Úgy érzem, hogy a napom egyetlen perce sem telik haszontalanul. Érzem, hogy valami jobb felé haladok folyamatosan, és mikor erre gondolok kiráz a hideg. Igen, a zsigereim már érzik, mert olyan közel! És akkor jön a Heuréka!

Mikor beindul a dolog, mikor nem csak apró foszlány-ihleteket kapok, hanem a teljes terv kirajzolódik, és életem nagy fordulatot vesz.

Problémamegoldó képességem kiváló, lehetőségeim határtalanok, és annyi támogatóra lelek amennyire csak szükségem van. Egyszeriben nem lehet megállni, és az egyik ötletet követi a másikat és így tovább…

Nem is olyan rég – néhány éve – elhatároztam és célul tűztem ki, hogy saját magam főnöke leszek. Olyan elfoglaltságot találok, melyben meglelem kreativitásom, örömöm, szabadságom és létfenntartásom.

Kitaláltam a nagy ÖTLETET. Csak úgy szárnyalok! Hagyjatok, hadd röpködjek! Tudtam, hogy közel, de hogy ennyire? És ez szinte hihetetlen, végig itt volt az orrom előtt. Végig itt motoszkált a fejemben, itt kellette magát, és én csak most vettem észre. Most jutottam el oda, hogy megengedhessem magamnak ezt az információt. Az információ áramlik, kinyílt a kapu. Nincs megállás. Azt se tudom hol kezdjem. Mennyi teendőm lett hirtelen. És mennyi izgalom. Elmondhatom, hogy már most a siker illatát érzem, ez nem kétséges. :) Évek óta vártam erre a pillanatra, és most benne vagyok! Több pillanatra is. Ez nagy áttörés és hatalmas változásokat hoz az életemben. Mától minden jobb. Az ég kékebb mint valaha, a madarak szebben énekelnek mint tegnap, a krumpli is finomabb…Tettre kész, ihletett, boldog és megkönnyebbült vagyok. A Házam már csak karnyújtásnyira van tőlem, a jövőm pedig egyre szebbé varázsolódik.

Kinyitom a szemem – álomban az álom. Hogy mi igaz és mi nem azt csak mi döntjük el. Világomban minden tökéletes.

Álmodozhatok, vágyakozhatok, de sokkal jobb igazként megélni azt, amit a közeli jövőmben szeretnék megvalósítani.