199. NAP

2013.03.10 14:24

 

Én VIP vagyok! :)

Lelki fejlődésem következő lépése, amint minduntalan kifelejtek, vagy csak nehezemre esik, hogy értékeljem önmagam. Sőt, ez kell, hogy legyen az első lépés. E nélkül miből is indulhatnék ki? Azt már tudom, hogy ha boldog vagyok, és magammal is tisztában vagyok – bár ez függ egymástól :) - akkor tudok csak átadni értékeket a többi emberi lénynek.

Tehát hiába akarnék én segíteni bárkinek is, hiába akarnék tökéletes kapcsolatot mindenkivel akivel kapcsolatom van, ha magammal nem vagyok tisztában.

Ahhoz, hogy magammal rendben legyek, értékelnem kell személyemet. Csak én értékelhetem önmagamat a lehető legtökéletesebben, én vagyok önmagam legjobb menedzsere! Nem várom, és nem is várhatom ezt másoktól, hiszen másoknak saját magukat kell értékelniük. Minden embernek saját maga a legfontosabb, és csak innen indulhatunk ki. Csak is belülről jöhet a változás.

Tehát én VIP vagyok. Úgy érzem kivételes vagyok, minden elképzelhető jót megérdemlek és el is érem, hogy megkapjam. Mivel tudom, hogy jár nekem,  - és minden emberi lénynek – és értékelem magam annyira, hogy el is higgyem, hogy megkaphatom, meg is kapom. Egyébként láttam egy újsághirdetést, melyben jegyeket árultak egy bulira, az apróbetűsben pedig felfedeztem a végén, hogy van ott VIP is…Arra gondoltam, hogy nekem azok kellenek! Soha nem volt még, és nem sokszor éreztem életemben a különleges bánásmódot. De nem is igazán azokra a jegyekre vágyom, csupán az érzés, hogy bármit megkaphatok, az érzés, hogy különleges vagyok. És mindezt nem egy bulin szeretném megkapni, hanem egész életemben. :)

Különleges vagyok, csodálatra méltó, értékes, erős, céltudatos, kitartó, bátor, izgalmas, talpraesett, boldog, kiegyensúlyozott és tele vagyok önbizalommal!

Elfogadom, hogy különbözőek vagyunk, elfogadom, hogy még sokat kell tanulnom, elfogadom, hogy minden ami velem történik hasznomra válik és mindenben megtalálom a pozitívumot. Sőt, keresem is. Minden életeseményemben van valami pozitív, és én ezt keresem, majd mikor találok egy olyat, ami kiüti a negatívat, elégedett vagyok.  Csak a jó oldalára koncentrálok, és ezzel behívok az életembe még több jót. Jó érzés a jóra gondolni, nem is értem miért nem gondolok egész nap erre?

JÓ ÉRZÉS A JÓRA GONDOLNI.

                                  

Jó érzés szép képeket nézni, vágyaim szárnyra kapnak, és szinte ott érzem magam. Segít a vizualizációban, vágyakozásban, vonzásban.

Azt vonzom amit akarok, a gondolat energia, az érzelem pedig vonzóerő.

Hív a táj, hív a Balaton, hív a Házam, és kertjében minden növény és állat.