205. NAP

2013.03.16 20:35

 

Egy kis pihenőnap után ismét jelentkezem.

Úgy érzem, hogy kezd alábbhagyni a spirituális énem. Mostanság még csak nem is beszélek senkivel a témáról. Marad eme oldal. De vajon hol vannak azok az emberek akikkel korábban mély eszmecserét folytathattunk a különböző elméleteinkről/gondolatainkról? Ez így olyan reakciómentes, főleg nekem, hiszen én vagyok maga a megtestesült reakcióéhség!

Csak mondom/írom a magamét, aztán ki mit gondol azt találjam ki…vagy gondoljak én is valamire. Érdekes. Nem mintha nem lenne jó, hogy ide megírhatom a gondolataimat, sőt, itt sokszor jutok olyan következtetésekre, amikre amúgy nem. Itt sikerül elmélyülnöm a gondolataimban, továbbcsűrni az eszmefuttatást, és végkövetkeztetésekre jutnom.

De el kell fogadnom, hogy ez egy ilyen műfaj. Én írok, következtetek, silabizálok, filozofálok – néha panaszkodok – az olvasók pedig „csak” olvasók. Rendben elfogadtam, túlléptem ezen. :) Milyen gyorsan megy már…

Próbálom aszerint élni az életemet, hogy tényleg csak olyan dolgokat tegyek amik hasznosak is a számomra, örömet okoznak, és nem fölösleges időt vesznek el. Ez sokkal jobban megy mióta nincs tv-m. De ez a fránya internet! Úgy érzem, hogy sokszor nem vagyok elég erős. Leragadok olyan dolgoknál, amikre a fent leírtak egyáltalán nem illenek. Miért? Vajon mindenki így van ezzel? Hogy tehetném hasznosabbá a szabadidőmet? Egyszerűen ne kapcsoljam be a gépet? Igen, erre is gondoltam már, de ennek ellenére tényleg sok hasznos információt tudok meg innen. Sok a figyelemelterelés. Ehhez nagyon értenek. De én úgy döntöttem, hogy nem tántoríthat el semmi a célomtól, sőt, a célom, hogy mindig a számomra hasznos információt találjam meg, amilyen gyorsan csak lehet, és csakis azt, semmi mást. Ellen tudok állni a kísértésnek és csak olyasmire kattintok rá, amire benső énem is helyesel. Igen, ezt azért írtam bele, mert amint elkalandozok – például ahelyett, hogy ide írnék – megszólal a hang, hogy ennek semmi értelme, ez csak időpocsékolás, miért csinálod ezt? Nagyon örülök, hogy már évekkel ezelőtt „leszoktam” az internetes játékokról. Sajnos azokra is rá lehet szokni, és annyi idő elmegy velük hogy csak na, ráadásul még a szemem is belefájdult. De ez már a múlté. Most arról kell leszoknom, hogy kalandozzak. :) Erős leszek és intuitív.

Erős vagyok és intuitív.

Hallgatok a megérzéseimre, amik az eddigieknél erősebbek és hangosabbak.

Tudom, hogy mit kell tennem, és minden cselekedetemnél a megelégedettséget érzem, ráadásul benső énem helyeslése is kicseng :)

Tudom, hogy a jó úton járok.

Igaz, hogy nem látom az álmaimhoz vezető út minden egyes lépését, de ezek nélkül is tudom, hogy megkapom amit szeretnék, hiszek benne, és nekem bőven elég a következő lépést látnom.

Vágyaim közelednek, a lényeg mindössze a kitartás és a hit.

A hitem töretlen, csupán vannak napok- órák- percek- másodpercek mikor nem jut eszembe a vágyódás. Mikor elfejtem, hogy hova is tartok. Na ugye, a figyelemelterelés. Nem szabad alábecsülni, de én inkább megkerülöm! Hiszen úgy döntöttem, hogy csakis a céljaimra koncentrálok és csak olyan információkat kapok az életemben amik ahhoz szükségesek, hogy mihamarabb elérjem őket!