209. NAP

2013.03.20 21:12

 

Ma különösen mosolygósan telt a napom, és csupán egy okot tudok erre mondani: a napsütés. Végre tündökölt az Égen, ragyogott minden, meg is ragadtam a pillatatot útközben, nem hagyhattam ki:

                                               

Minden olyan gyönyörű ilyenkor, és pont közel jártunk már a délhez, így a Nap is fent járt már, beragyogta az egész Eget és ami alatta van. Engem is és a lelkemet is. Feltöltött. Szívesen kiültem vagy kifeküdtem volna melegedni a sugarai alatt, de sajnos későn eszméltem fel. Lesz még napsütés bőven, nem aggódom, töltekezem abból amit kapok.

Még most is, mikor ránézek erre a képre energiát ad nekem. Valami különös hatalma van. Lehet, hogy az a titok, hogy elraktároztam az érzést amit a készítése közben éreztem, és ha ránézek újból érzem a melegséget. Nagyon jó. :)

Jó újra az energiát érezni. Többek között a napsütés számomra a reményt is mutatja.

Eszembe jut naponta többször is, hogy feltöltsem magam a „burokkal”. Igen, használom. Érzem, hogy körém rajzolódik, feltölt. Sajnos még nem vagyok elég kitartó, de már ez is jó. És minél többször jut eszembe, annál gyakrabban csinálom, és minél gyakrabban csinálom, annál jobb leszek benne. Elképzeltem, hogy odáig jutok a fejlesztésében, hogy akár csak rágondolok, egy pillanatra elképzelem, ahogy körülölel ez a védőburok, és már jön is a sok energia, amit szó szerint érzek, és hihetetlen löketet ad.

Ma akadt némi várakozással töltendő percem, más nem volt, mint a kezemben lévő telefonom. Előkerestem a képeimet, és nagy örömömre, találtam jó párat a Házamról. J Felnagyítva és tüzetesen megvizsgálva végignéztem őket, beleélve magam minden szegletébe…És csak mosolyogtam, mosolyogtam..minden pillanatot élveztem! Rájöttem, hogy csak akkor tudom igazán hasznosan eltölteni az időmet, ha viszonylag rövid szakaszokra van bontva, melyekben nincs sok mindenre lehetőségem, így marad a befelé fordulás illetve a vizualizálás. Ki fogom használni amennyire csak tudom, és igyekszem kiterjeszteni a többi időmre is, hogy tényleg építő, és pozitív teremtőként legyek részese az Életemnek!

Huh, ez igazi energia-vezérelt írás volt…