21. NAP

2012.09.13 11:13

Hogy kezdem a napomat?

Ma különösen jó napom van. Ma csupa jó dolgok történnek velem. Ma a szeretet vesz körül.

Ez a megerősítés még mindig hat.

Egy lényeges információt eddig kihagytam. Mégpedig azt, hogy nagyjából mikor elkezdtem a „vonzásomat” felhagytam a tv-vel. Ezt úgy értem, hogy kiköttettem, tv-m sincs, esélyem sincs, hogy nézzem. És ez nagyon jó! Hozzá kell tenni, hogy azelőtt nagy tv-függő voltam. De tényleg. Állandóan ment, csak, hogy zümmögjön valami. Közben persze a tudatalattimba bekúsztak a hallott információk. Nem lehet kizárni őket. Csakis akkor ha nem nézel tv-t. Márpedig a tv nem jó. Nincs szükségünk rá. Eltereli a gondolatokat. Fölösleges időt vesz el az életemből. Manipulál.

A lényeg a lényeg, hogy ezt valahol mindig is tudtam, de a függőségemtől nem tudtam megszabadulni. Most viszont egy csapásra sikerült. Olyannyira, hogy azóta egyáltalán nem hiányzik. „Muszáj” mással lekötnöm magam, így maradnak a pozitív gondolatok, elmém fejlesztése egy jobb felé. Ezt ajánlanám mindenkinek, mert az egyik leghasznosabb és legokosabb döntés volt amit valaha hoztam.

Újabb örömforrásaim a virágok.

A lakásban lévő összes virágomat elkezdtem „babusgatni”. Ez annyit tesz, hogy lezuhanyzom őket, lemosom a leveleiket szivaccsal, levagdosom az elsárgult leveleket, átültetem őket, felfrissülnek, új földet kapnak. Tényleg örömmel tölt el. Ha lenne háziállatom – csak halak vannak amik nemigazán örülnek ha simizem őket :) - őt is babusgatnám, jó hatással vannak rám az állatok.

A növényekre visszatérve. 3 hónapja vettem egy bambuszt (ilyen ikeás), nagyon kezdetleges hajtása volt. És mostanra már majdnem akkora a hajtása mint maga a szára! Úgy nekilódult hogy csak na. Félve vettem, mert jópár éve nekem kirohadt egy ilyen, pedig volt fény is + locsoltam rendesen. De a mostani - amit direkt úgy választottam, hogy ez lesz a SzerencseBambuszom -  csodálatosan növöget. Ránézek és örömmel tölt el. Gondolatban szeretgetem.

BAMBUSZOM

Előrelépés történt a Házam ügyében is, ugyanis egy „besúgó segítőm” lefényképezte nekem elölről is. Eddig elég nagy gondot okozott nekem a vizualizálásban, hogy nem láttam, hogy is néz ki teljes egészében. De most, hogy megláttam! Gyönyörű!!! Teljesen más mint ahogy elképzeltem a rendelkezésemre álló képek alapján. Be is raktam háttérképnek a gépen és a telefonomon is, és érzem, hogy jó irányba lendíti az eseményeket.