218. NAP

2013.03.29 20:23

 

Ma NAGYON jó kedvem volt. Még most is van, de volt is. :) Hogy mi okozta? Nem is tudom…Találtam valamit ami felpörgetett, amivel kapcsolatban az elejétől kezdve csupa jó érzésem volt. Egyértelműen azt mutatta nekem a belső iránytűm, hogy merj. Tedd meg. Tedd meg az első lépést az üggyel kapcsolatban, mert ez jó. Ez valami új és jó kezdet. Túl kellett lépnem a félelmeimen, berögzültségeimen, de megtettem amit meg kellett tennem. Örülök. Izgatottan várok.

Vajon hangoztatom eleget, hogy valami nagyon jó elkezdődött az életemben? Lehet, hogy igen, de lehet, hogy nem, ezért most is leírom és átérzem: valami nagyon nagyon jó elkezdődött az életemben. Izgatott vagyok, lelkes és tettre kész. Csak pozitívan látom a jövőmet. Megyek előre anélkül, hogy hátranéznék és mosolygok. :)

Tudjátok mi hat most jól a lelkemre? Parov Stelar. Egyszerűen nem vagyok meg nélküle. Hihetetlenül felpörget, de olyan is van, hogy lenyugtat. Nagyon befogadó vagyok egyébként az új zenékkel, és ha egyet befogadok azt igazán! Képes vagyok ötvenszer meghallgatni egy számot egymás után…Én így élvezem. :)

Minden sikerül, minden jó úton halad, minden megy magától és minden örömteli ami velem történik :) Már csak azt kell kitalálnom, hogy mit csinálunk holnap ebben a hideg esős időben..Na,de holnap megtudjátok! ;)