22. NAP

2012.09.14 14:04

Ma vettem egy újabb szobanövényt. Megszeretgettem, üdvözöltem új otthonában. Elég magas, úgyhogy ezt igazából már a házba vettem, ott mutat igazán jól, nem egy csöpp kis szobában a polcon :)

El is felejtettem, hogy így kezdődik a nap:

Ma különösen jó napom van. Ma csupa jó dolgok történnek velem. Ma a szeretet vesz körül.

Ez tényleg nem semmi. Ahogy már ránéztem erre a sorra elöntött a boldogság és a nyugalom. Ki fogom írni egy papírra ezeket a mondatokat és jól látható helyre kirakom.

A mai sikerélményem egy esőnadrág beszerzése a kislányomnak :) Régóta kerestem neki ilyet - a közelben, nem túl drágán – de nem találtam. Tegnap este mikor újra megnéztem találtam egyet, ami pont tökéletes, méretre, színre, fazonra, praktikusságra és még közel is volt! A kigondolt ár alatt sikerült hozzájutnom, ráadásul már a kezemben is van. Ha kellő intenzitással kérsz valamit ilyen gyorsan működik a Vonzás. Nagyon megörültem este, mikor megnyertem az aukciót, hatalmas „löketet” adott, újabb sikerélménnyel gazdagodtam.

Miközben a fenti sorokat írtam, rádöbbentem, hogy egyre több a siker. Egyre több ilyet írok, kezdenek beindulni az események. Lehet, hogy már csak sikersztorikat fogok írni? Elmélkedés már nem is lesz? Már átbillentem a jó oldalra? Most már csak tudatosan teremtek? Ezek a gondolatok jó érzéssel töltenek el.

Érdekes, hogy mikor leültem a géphez, hogy megírjam a mai beszámolómat, halvány lila gőzöm sem volt, hogy mit fogok írni. Tényleg nem vagyok/ voltam egy nagy fogalmazó, a suliban szó szerint utáltam mikor saját gondolatokat kellett írni. És most tessék, beugrott az új virágocskám ötlete, majd sorra jött a többi gondolat. Nem véletlen. Ha eszedbe jut egy jó gondolat, ez vonzza a többi jó gondolatot is. Ez a Törvény.