224. NAP

2013.04.04 20:41

 

Ez a nap is eltelt nagyjából, és talán jobb volt, mint a tegnapi. Új kapuk nyíltak meg előttem, mertem, és bátorkodtam, és akartam és várok és tudok és hiszek. :)

És van egy dolog, amiben kinyitottam az ajtót, és átléptem a küszöbön. Elindultam. És a siker jön. Méghozzá nagyon gyorsan! Csak meg kellett tennem a kezdő lépést. Az elhatározást. És innentől megengedem, hogy megtörténjen, amit szeretnék.

A sikereimben kell élnem. Sikereimről kell álmodoznom, a sikereket kell várnom. A sikereimet látom nap, mint nap. Az apróbbakra is figyelek, mert ezek lendítik előre hitemet. Nagyon fontos a kezdeti szakaszban a hit megalapozása. Főleg nálam, aki türelmetlen vagyok. Vajon ha azt mondogatnám, hogy türelmes vagyok, az lennék? :) Türelmesen várom, hogy türelmetlenségem alább hagyjon, és felváltsa a türelem. Ez nem ellentmondásos? Igaz, hogy azért nem mindig vagyok türelmetlen, csak ha pont rossz passzban vagyok, vagy valamire tényleg nagyon sokat kell várni látszólag oktalanul.

Előretekintek, betekintek közeli jövőmbe. Itt van, ott van a siker megmásíthatatlan képe! A siker jelen van, az öröm is jelen van és minden, amire vágyni tudok!

Én egy sikeres nő vagyok. Kitartó, kreatív, örvényben úszkáló. Vágyaimat pontosan megfogalmazom, vizualizálom, folyton hiszek bennük, és csak ezekben a pozitív érzésekben élek. Folyton átjár a szeretet. Szeretek írni, és nagyon jól írok. Mindig örömet okoz, amit éppen teszek. Mindig tudom, mit kell tennem, megérzéseim vezérelnek. Nem konkrét válaszokkal csak megmutatják a helyes utat. Ez nekem bőven elég.

Csak egy apró módosítás a gondolatok terén hatalmas változásokat hozhat az életembe. Ezt tapasztalom, és örömömet lelem ebben a „játékban”. Örülök, hogy én irányítom az életem, örülök, hogy ez által jobban érzem magam, és örülök, hogy tudom, jó irányba tartok.

A részletetek elhanyagolhatóak legtöbbször, a nagy átfogót kell nézni. A nagy átfogó nézőpontomból úgy látom, hogy vagyok én - a sikeres nő – és vannak dolgok, amik körülöttem keringenek. Események, érzések, tárgyak, emberek. Ezek hatással vannak a tudatomra, a nézőpontomra. Ezeket a dolgokat én hívtam magam köré. Én gondoltam rájuk, vágytam rájuk, féltem tőlük vagy valami hasonló. Én kértem. És megkaptam. Mindent megkapok, amit akarok. Mindent elérek, amit akarok. Most körülnézek, és kiválogatom azokat a dolgokat, amiket tényleg szeretnék.

Szeretem a mosolyt, a nevetést, a színeket, az ízeket, a formákat, a stílusokat, az illatokat, a madarakat, a kutyákat, a cicákat, a teheneket, a lovakat, a libákat, a kecskéket, a bárányokat, a nyulakat… és így tovább. Legközelebb sorra veszem a jó érzést kiváltó állataimat, és berakok róluk egy-egy édes képet. :)

Szeretem a kedvességet, a mókázást, a kíváncsiságot, az érdekességet, az újdonságot. És szeretem ezeket megosztani veletek. :)