228. NAP

2013.04.08 21:32

 

Vannak dolgok, amik tényleg csak megtörténnek velem, és ahelyett, hogy belemerülnék mély értelmébe, csak úgy sodródok vele… és ez az igazi! A legjobb! Ezek azok a dolgok, amiken nem kell agyalni, nem kell bonyolítani, nem kell mögöttes tartalmat keresni, se semmit! Csak úgy vannak, és úgy vannak jól, ahogy vannak! Felemelő.

Amikor az Örvényre hagyatkozom, amikor csak úgy vagyok gondolkodás nélkül, amikor csak úgy éppen élvezem, amit teszek, na, AKKOR TÖRTÉNNEK a CSODÁK! :) És minden nap megtörténik.

A zenehallgatás most már állandósult nálam, nagyon jó hatása van, és örülök, hogy ismét rátaláltam. Egy újabb dolog, amiért ma hálás lehetek.

Ha valamit nem teszek meg – talán azért mert nem is akarom – elkezdem keresni a kifogásokat, hogy ez miért is alakult így. Méghozzá magamnak! Magamnak sorolom a kifogásokat! És minderre ma jöttem rá. Éppen belekezdtem volna saját belső monológomba, hogy elpanaszkodjak valamit benső énemnek, amikor mélyen belül hangos nevetés kezdődött, és jött a válasz: Most komolyan, magadnak akarsz magyarázkodni? Lehetséges ez? Nem vagy te kettős személyiség! Szokj le a kifogásokról, és csak tedd, amit jónak látsz! Köszönöm.

Hatalmas gondolatfolyam indult bennem útnak, mikor is elolvastam egy nekem szánt úgymond „tanácskérő” levelet.

Már többen kértétek a segítségemet, és a legtöbb írásban lapult egy-egy olyan információ, amivel így hirtelen nem tudtam mit kezdeni. Nem tudtam mit reagálni, és nem tudtam mi a megoldás. Nos, ebben a mostani levélben, száz ilyen volt. Mégis örömmel vettem, és nem csüggedtem. Mikor gyorsan válaszolni akartam, kapásból azt akartam írni, hogy igyekszem a legtöbb dologra megoldást találni, de talán a nagyja még nekem is több a sok(k)nál. És mikor ezt gondoltam megint megszólalt az a bizonyos hang: Képes vagy rá. Dehogy sok ez neked! Mindenre tudod a választ! Mindenre ott van benned a megoldás! Higgy az erődben, és akard, hogy kiteljesedjen!

Tudtam, hogy ez teljes mértékben így van. A konkrét válaszokat ugyan még most sem tudom, de nem azzal a módszerrel fogom kideríteni, hogy sorra veszem a mondatokat, nekiülök, és kielemzem őket a tényekre hagyatkozva. Nem. Az erő itt van. Semmi mást nem kell tennem, mint ráhangolódnom az adott személyre, a kérdésekre ítéletetek, és minden logika nélkül, és lám, a válaszok előtörnek.

Ezek a tanácsadások nem csak a kérdező félnek segítenek, ha nekem is. Nagyon is! Nagy hittel rendelkező ember vagyok, aki ha valamit el akar érni, és ha valamiről tudja, hogy az „úgy” van, akkor onnan nehéz eltéríteni. Elvben nagyon sok mindent tudok és hiszek, viszont a gyakorlatban nem mindig cselekszem így.

Ámde, ha egy másik emberről van szó, akinél felmerül egy probléma, gondolkodás nélkül a legjobb tudásom szerinti választ adom neki, ami nem biztos az, amit én is meg tudnék tenni, viszont tudom, hogy ez a legjobb, amit lehet tenni! Tudom, és kész. Tudom, és bátran ajánlom, mert ezáltal, hogy mások életét jobbá teszem / képzelem, az én életem is javulásnak indul. Ha folyton a pozitív megoldásokkal foglalkozik elmém, akkor az én életemben is egyre gyakrabban meg kell, hogy valósuljon. És innen nincs mese, nekem is úgy kell cselekednem, amiről tudom, hogy a lehető legjobb.

Tehát, bízzatok magatokban, és ha egy nehezebbnek tűnő megoldás felüti a fejét, ne habozzatok! Igyekszem én is :)

Addig is: bátran írjatok, tanuljuk, segítsük egymást!