23. NAP

2012.09.15 21:02

A mai nap jó példa volt arra, hogy mennyire számít, hogy milyen emberekkel vesszük körül magunkat, mennyire le tudnak „húzni” az alacsony rezgésszámúak az ő szintükre akár néhány óra alatt. Hiába „röpködve” indultam útnak reggel, hiába volt meg az elhatározás, hogy semmin se kesergek, mindennek a jó oldalát nézem. Mégis lehúztak. Este már a reménytelenség érzése lebegett körülöttem. Ami vagy 3 hete meg se közelített. De sokat segített, hogy mindezt felismertem, és dolgozhattam rajta. Megnéztem ezt a videót:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5DRFWGhPDHE&noredirect=1

Legalább pár fokkal feljebb léphettem érzelmi vezérlőrendszerem skáláján. Márpedig ez egyáltalán nem lényegtelen, mert amilyen gondolatokkal este lefekszel olyanokkal kezded a napod.

Egyébként volt némi pozitívum is, többek között végre 8 év után megint ihattam egy kis 6 puttyonyos Tokajit :)

Mostanában ráirányítottam a figyelmemet erre a kutyafajtára https://www.youtube.com/watch?v=WHWJjmTLcoI ugyanis őket néztem ki a Házunk kertjébe boldogítani és őrizni minket. Nem túl gyakori fajta, soha nem láttam még az utcán se, se sehol. Most viszont kép formában elég fura helyeken lelek rá. Múltkor az abc-ben láttam meg egy kis füzetke borítóján (azonnal meg kellett vennem, még nem tudom mit írok bele, de annak jelentősége lesz! ), ma pedig a Történeti Múzeumban, egy kis festményen találkoztam a kutyussal. Nem a legjobb minőség, de íme a kép:

(A képen Mária Valéria látható, I. Ferenc József 4. gyermeke)

Ha valamire ráirányítjuk a figyelmünket a Vonzás Törvénye elhozza nekünk. Ugye-ugye? :)

Persze azért azt nem akarom, hogy jelen helyzetemben egy ilyen kutyám legyen, de ha már ott leszünk a Házban minden részletet megterveztem.

Estefelé elég erősen elhatalmasodott rajtam az érzés, hogy valami nagy dolog következik.

Valami nagyon várat már magára.

Valami készülődik.

Valaminek történnie kell. Határozottan várom a nagy eseményt.

Több mint három hete elég intenzíven foglalkozok ezzel a témával, úgy érzem itt az ideje a feltűnőbb változásoknak :)

Készen állok az „új” életemre. Elvárom,várom és meggyőződésemmé vált, hogy el kell jönnie hozzám.