234. NAP

2013.04.14 20:39

 

Köszönöm nektek, kedves embertársaim!

Leültem ide, hogy megírjam, amit érzek, olyanokat, amik korántsem lelkesítők. És úgy, ahogy nem akarnék emlékezni. Felfokozott idegállapotban voltam, pedig távolról sem nagy dolog, ami okozta. Mégis. Mégsem tudtam uralkodni az érzéseimen, a dühömön. Pedig megtanultam, és belül végig tudtam, hogy mindez hiábavaló energiapazarlás. Elveszem a jókedv lehetőségét ezekben a pillanatokban. Elveszem a pozitív teremtés elől az utat. Sőt, hátat fordítok neki, és oda megyek, ahová soha nem mennék önszántamból. Vége. Kilépek innen. Megfordítom a fejem és előretekintek. A ragyogás felé. Mert ahol ragyogást látok, ott érzem a tiszta energiát, ott csak jó lehet. Én így érzem.

Köszönöm embertársaim, köszönöm, hogy vigasztaltok, és köszönöm, hogy mindig a legjobb pillanatban bukkanok rá egy olyan információra, ami visszaterel a jó útra. Ez nem véletlen. Ez a Vonzás törvénye működésben.

Mikor dühömmel kizárom a boldogság érzését, és ez által a kellemes gondolatokat, valahogy megszakad a lánc. Amit korábban felépítettem, csiszolgattam, mind feledésbe merül. Vagy ha tudom is mélyen mit kellene tennem, annyira erős a negativitás, hogy gyenge vagyok meglépni.

Képes vagyok rá! Még a nehéz helyzetben is meglátom a megoldást, a kiutat, tisztán gondolkodom, és könnyedén kimászok a dühös áramlatból. Így döntöttem. Erős vagyok és elszánt.

A minap elolvastam a nyilas nő jellemzését, és meghökkentő, de alig volt olyan mondat, amivel ne értettem volna egyet. Miközben olvastam, éreztem az erőt magamban. Tudom, hogy én az a nő vagyok. Tetszett, amit olvastam, felpörgetett és megadta a további lendületet.

A lényegi részlet

Robbanó temperamentum, szertelenség, kíváncsiság. Rendkívül céltudatos, célratörő, csak olykor annak közvetlen elérése előtt belefárad, s más irányba rohan egy ugyanolyan fontos cél felé. Fáradhatatlan, bátor és kezdeményező. Igen őszinte és meglehetősen kitárulkozó. Lelkének titkait gátlások nélkül megosztja környezetével, s ha könnyített magán – olykor ezt megtisztulásnak érzi – máris fut, szalad tovább. Mindig lobog, vágtat, tele van vágyakkal, célokkal. Az élet számára egy nagy, vonzó kaland, amelynek győztese feltétlenül csak ő lehet.
Rendkívül optimista, ritkán kerül lelki válságba, s ha mégis, elég könnyen legy
űri, mert meglehetősen nagy az önbizalma. Az élet többnyire őt igazolja, az akadályokat könnyedén veszi. Nem tanácsos korlátozni szabadságában, vagy független természetében, mivel ezt nem tűri, és roppant harciassá válik. Emberbaráti szellemét anyaként is megőrzi, és gyermekeinek jó támogatója.

Az az érdekes, hogy miközben én néha őrlődök magamban, és van úgy, hogy nem találom az önbizalmam, mások ezt nem így látják. Mindenesetre általában szerencsésnek, sikeresnek és rendkívül bátornak érzem magam. Nehéz eltántorítani, letörni a lelkesedésem. Örülök, hogy ilyen vagyok, ez az igazi énem, és kezdek erre egyre büszkébb lenni.

Fontos, hogy értékeljük a pozitív tulajdonságainkat, és tisztában legyünk velük. Így megerősítést nyernek, ami egyenes út a Boldogabb Én felé.