237. NAP

2013.04.17 15:21

 

Hála.

Hálás vagyok, hogy minden nap egy újabb dolgot veszek észre, amiért hálás lehetek.

A vonzás törvénye hihetetlen milyen gyorsan működik, mikor hétköznapi „apró” dolgokra gondolunk.

A múltkor például megláttam az utcán egy vadiúj és gyönyörű autót, és akkor elöntött az a kellemes érzés, hogy aki ebben ül, az tud valamit. Valamit tud, amit én is tudhatnék. Ezek a dolgok mind elérhető közelségben vannak mindenkinek, aki hisz és elvár. A lényeg egyébként az, hogy miután megláttam ezt az autót, már tudatosan kutattam szememmel a további szép példányokat. Ezen a környéken egyébként nem hemzsegnek a szuperúj autók, de a nap folyamán még is rengeteggel találkoztam. Ott, ahol minden nap járok. Ott, ahol minden nap elmegyek úgy, hogy nem látom azt, amit akkor láttam.

Gondoltam valamire, vágytam rá, megkaptam. Segítette a bőség vonzásomat.

És ugyanígy működik akkor is, ha éppen mondjuk azt szeretném, hogy csupa mosolygós emberrel találkozzak a napom folyamán. Mindössze úgy indulok ki az utcára, hogy elképzelem a mosolyt az emberek arcán, én is mosolygok, és ezt várom el. Innentől a nap nagy részében tényleg ezt fogom kapni.

A minap egyébként teljesült egy pár hónappal ezelőtti bevillanásom. Nem nagydolog, de az idő előrehaladtával kezdett kilátástalannak tűnni, hogy tényleg megvalósul. És nem is értettem, hogy lehet ez. Annyira bizton tudtam, az lesz, amit láttam, értetlenül álltam. Majd nem foglalkoztam vele. Azt mondtam magamban: legyen, ahogy lennie kell. Én ezt és ezt láttam, ki tudja, lehet, hogy csak az akkori állapot kivetülése volt. És később már annyira messze járok tőle, hogy nincs értelme, vagy már nem hat. De nem így volt. Úgyhogy miközben belecsöppentem pont abba a helyzetbe, mint amit korábban láttam, én feleszméltem, és csak mosolyogtam. Még jó, hogy nekem csak pozitív bevillanásaim vannak :)

Rábízom magam a benső énemre. Mondd meg, mit tegyek, vagy csak irányítsd utamat. Mozdulhatnék valamerre, támadt egy ötlet. Belemerjek-e vágni? Kezdetnek jó. Bátran. Ebből csak jobb lehet. Siker. Öröm. Megkönnyebbülés. Kreativitás. Fejlesztés. Ötletek. Igen! :)

Ez az érzés, amikor valami elkezdődik, még nem látod, hogy fog megvalósulni, de érzed, hogy új kalandba csöppentél, ami mindenképpen pozitív lesz. Most kell lépni. A cselekvés nem várathat magár többet!

Valami új és jó kezdete.

Hála és Szeretet.

Köszönet.

Köszönöm Univerzum!