24. NAP

2012.09.16 16:53

Ez a nap korszakokkal jobban telt mint a tegnapi, de még mindig nem sikerült a tegnapelőtti szintre jutnom.

Újabb kikapcsolódásom a Nevess csak c. műsor válogatásai. Ehhez szerencsére nem szükségeltetik tv, mert a neten is fennt van. Megindító az emberek reakciója, olyan jó látni, hogy mennyi segítőkész és jó ember van a világon. És nem utolsó sorban nagyon szórakoztató :)

Ma a megkönnyebbülés érzését kerestem. Az Abraham-Hicks könyvekben olvastam, hogy ha ezt érzem azzal segítem, nem pedig hátráltatom vonzásomat. A megkönnyebbülés tulajdonképpen akkor jön, mikor valamilyen célt elértél és végre megnyugszol, lepihensz. Hát ezt nehéz lesz előidéznem, pedig parancsszóra nem megy, többet kellene ezt éreznem, nyugodtabb is lennék. De ha belegondolok, hogy enyém a Ház, oké, ott lakunk stb. akkor se tudok megkönnyebbülni, megnyugodni, mert még annyi teendő van! És ez csak egy lépés, hogy enyém a Ház! Nem is tudom, hogy kellene csinálni. Ha erre a témára gondolok inkább izgatott leszek. Talán fel kellene idéznem a vizsgaidőszak alatt megkönnyebbüléseket. Lehet, hogy az segítene. Mindenesetre ezen még dolgoznom kell.

Elhatároztam, hogy megírom beteljesült vonzásaim listáját. Segíteni fog, biztos vagyok benne. Továbbá leírom a hasznos, gondolatokat, tanácsokat amiket olvastam a Hicks-könyvekben. Erre lesz jó a kutyusos füzet. :)

A blog elején még ilyeneket írtam, hogy mindent megterveztem a házzal kapcsolatban, teendők listáját írtam, hogy beköltözés után gyorsabban menjen minden. Terveztem a szükséges átalakításokat. Gondolatban több száz millió Ft-ot elköltöttem. Viszont már úgy érzem, hogy azt elköltöttem, már megvettem mindent, nincs mire költeni. Mit tegyek még? Pedig olyan jó volt költekezni, tervezgetni, álmodozni. De mit tervezzek még ha már minden terv kész? Kezdjem elölről?

Egy másik fontos momentum a Kérd és megadatik-ból:

Csupán 17 másodpercnyire vagy a beteljesüléshez vezető 68 másodperctől.

Ez mit is jelent? Ha 17 mp-ig összpontosítasz valamire, működésbe lép az annak megfelelő rezgés, nő az összpontosítás, a rezgés tisztábbá válik, a Vonzás Törvénye még több odaillő gondolatot juttat el hozzád. Ha tovább összpontosítasz a rezgés vonzóereje messzehatóbb lesz, és ha 68 mp-ig zavartalanul összpontosítasz az adott gondolatra a rezgés olyan erős lesz, hogy elindul a megnyilvánulás felé.

Gondoltam ez lesz az új feladatom. Ne de mire is gondoljak? Azt hiszem arra, hogy enyém a Ház, megfelelő mennyiségű költőpénzzel. Ez jó lesz. Holnap megírom hogy sikerült.