243. NAP / Teszt hét 4. nap

2013.04.23 20:29

Teszem a dolgom. A gondolkodáson nehezebb felülkerekedni, mint gondoltam. :) Szerintem ez is egy régi berögzültség, mindent alaposan át kell gondolni, mielőtt bármit is teszek. Ez nem így van. Sokkal jobbak a spontán dolgok. Pedig úgy érzem, eléggé spontán ember vagyok.

Akkor most spontán megfordítom a pénz-vonzásom. Egy ideje már nagyon negatívan álltam a témához, nem találtam a kiutat. És ez egyre rosszabb lett, ami korántsem meglepő. Ilyen ez a vonzás törvénye. Jóban-rosszban működik. Én emiatt aggódok/ aggódtam, hát megkaptam. Csöppnyi javulás sem látható, hiszen a gondolkodásom sem ezt mutatja. Hiába áltatom magam. Ez így nem mehet tovább. Gyökeresen meg kell változtatnom a pénzhez való hozzáállásom.

A bőség szüntelenül áramlik az Univerzumban, mindenki annyit kap belőle, amennyit megenged magának. Amennyit magáénak tud, amennyit érez, aminek nem érzi szükségét, az az övé. Mindez nincs személyhez kötve, mindenki részesülhet ebből a Bőségszaruból. A lehetőségek határtalanok! Bármit megkaphatok, bármire szert tehetek. Amire vágyhatok, meg is teremthetem. Ez belül dől el. A bőséggel kapcsolatos meghatározó gondolatok és érzések döntik el, hogy ki mennyire sikeres. Még vissza tudok emlékezni az ehhez kötődő emlékeimre, amik van, hogy nem is olyan régiek, de némelyik azért már jó pár éves. Általában véve a pénzhez való hozzáállásom olyan, hogy mindig van, annyi amennyire szükségem van. Aggódni felesleges, majd csak lesz valahogy. Segítség mindig van, de a „szerencse” is nagyon sokszor hozzám szegődik. Az emberek körülöttem sokat aggódtak mindig is, és gyakran furcsán, vagy csodálattal néztek rám, hogy csinálom, hogy én nem? :) Erre mindig is büszke voltam. És volt okom arra, hogy ne aggódjak, és ne akarjak takarékoskodni, mert ott volt mögöttem a biztos háttértudásom: amire szükségem van, azt mindig megkapom. És ez így működött elég sokáig. Tartottam magam ehhez, habár mellém szegődött valaki, akitől folyton az ellenkezőjét kellett hallgatnom. Sajnos rányomta a bélyegét az én látásmódomra is, és később meginogtam. Na, itt romlott el. De ez nem egy olyan folyamat, amit ne lehetne akármikor visszafordítani. Csupán minél később teszem annál nehezebb. Szeretem a kihívásokat. :) Változtatni akarok. Itt a lehetőség, most, hogy észrevettem, most, hogy elhatároztam magam.

Úgy döntöttem, hogy meghallgatom Esther és Jerry Hicks-től a bőség törvénye című hanganyagot. Bátran ajánlom, és rám igencsak rám fér a felfrissítés ezen a téren. Ezzel elindulok azon az úton, melyen megteremtem magamban a bőség érzetét, majd tudatát, és utána már nincs mit tennem, hiszen a törvény az törvény. Az Univerzum mindig válaszol. :)