245. NAP / Teszt hét 6. nap

2013.04.25 21:06

 

Én jobb vagyok ennél. Nem hagyom magam. Erős vagyok. Kitartok az elveim mellett.

Érzem, hogy kezdek becsúszni a gödörbe. És örülök, hogy észrevettem. Még most meg tudom állítani. Csak nem fogom végig nézni, ahogy, beleesek? Hiszen tudok tenni ellene. Most még kilátok innen. Oké, elhatároztam magam, elengedtem a problémát, úgy döntöttem, hogy még felkapaszkodok a gödör széléről. És a válasz annyira gyors volt, hogy el se hiszem! Köszönöm Univerzum! Felpattantam a földről, megráztam magam, és újult erővel vágok neki a nagyvilágnak. :) Szeretet és béke honol.

Napról- napra, óráról-órára olyan csodák történnek velem, hogy csak na! Ráadásul mikor megtörténik, általában rá is eszmélek, hitetlenkedek, majd örülök, és elkönyvelem magamban, hogy mennyire gyorsan megy minden. Ha valamire nem görcsölök rá, ha hagyom magam sodródni minden csak jön. A dolgok elém jönnek. Aminek meg kell történnie, megtörténik. Nos, ha én ezt ennyire jól tudom, és alkalmazom is, akkor mégis hogy lehet, hogy folyton elfelejtem, kizökkenek, és gödrökből gurulok ide-oda? Folyton emlékeztetnem kell magam erre.

Olyan könnyen lépek tovább. Én ilyen vágtázó vagyok. Csak úgy suhanok. De most, vagyok, ahol vagyok. Itt és most vagyok.  Jól vagyok. Izgatott vagyok, bár néha dühös is. :) Érdekes párosítás.

Megírtam jótulajdonságaim listáját. Nagyon jól esett, kellett ez nekem. Önbizalomra fel! :)