246. NAP / Teszt hét 7. nap

2013.04.26 20:47

 

Hűha, ez a nap is eljött. Azt hiszem ma nem is agyaltam! Lehetséges? :)

Ma is azt kell, hogy mondjam: jól vagyok. Egyre jobban. Köszönöm szépen jól vagyok. :)

Hálás vagyok. Egyre többször jut eszembe az érzés, és egyre több mindenért lehetek hálás. Jó érzés. Szeretek hálás lenni.

Leírom a szavakat, mondatokat, amik nagy hatalommal bírnak. Nem sokkal utána minden jobb lett. A jónál is jobb. Megnyugodtam. Leülepedtem. És tisztán láttam. Nem kavarogtak az érzések és gondolatok. Hagytam, hogy vigyen a sodrás. Beugrottam a vízbe, és csak vitt magával útján. Én csak néztem a kék eget és szimplán voltam. Könnyed érzés. Köszönöm!

Újabb kellemes befejezése egy napnak. Így a teszthét végén pedig azt mondhatom, hogy igenis ösztönzőleg hatott rám a cselekvés-kényszer. Az elhatározás, hogy teszem a dolgom, teszem, amit jónak látok. Több új élménnyel lettem gazdagabb és kíváncsiságom is többször merített válaszokat cselekvésem eredményeiből. Ráadásul nem éreztem azt, hogy valamit meg kell tennem, de mégsem tehetem. Nm éreztem azt, hogy kihagyok valamit, mert amibe benne kellett lennem, abba benne voltam. Így kerek egész :)