255. NAP

2013.05.05 21:14

 

Ez nap a tegnapi tökéletese folytatása. Egy igazán boldog hétvége lezárása. Bekerültem az Örvénybe, éreztem végig, és nem is jöttem ki belőle egy percig sem. Mindehhez csupán némi levegőváltozásra volt szükségem. Ugyan már visszajöttem a „régi levegőbe”, de még mindig a hatása alatt vagyok, és igyekszem felidézni az élményeket, amiket begyűjtöttem, hogy még tovább megtarthassam magamnak ezt az érzést.

Azt se tudom, hol kezdjem, annyi fantasztikus dolog történt velem.

Pingpongoztam, ettem-ittam nagyon jókat, tandem bicikliztem, Porsche-val vittek haza, kártyáztam, izomlázam lett a sok nevetéstől, fürödtem a Balatonban, megnéztem a Házamat…

Ez már így visszaolvasva is örömmel tölt el. :) Hihetetlen élmények, talán azért is, mert mindez másfél napba besűrítve, az amúgy elég ingerszegény életembe. De minden pillanatot értékeltem, élveztem, csak úgy röpködtem.

Ma reggel meglátogattam a Házamat. Hónapok óta erre vártam, és most jött el a lehetőség. Nyolc éve nem láttam. És tessék, ma körbejártam kívülről, fényképeztem és éreztem az energiáját. Még a szomszédjaimmal is találkoztam, nagyon kedves emberek, mosolyogtak, és köszöntek nekünk. :) Egyszerűen alig bírtam eljönni onnan. Csak úgy vonzott. Húzott magához. Éreztem, hogy valami magával ragad, és tudtam, hogy akkor és ott felgyorsult a rá irányuló vonzásom. Hihetetlen érzés volt. Minden porcikámmal benne voltam. Akarom. Megkapom. Akarom és megkapom. Az enyém. Vicces, de mikor ránéztem a Házamra, volt egy olyan érzésem, hogy igazából nem akarja eladni magát, inkább visszahúzódik, mert ő már az enyém. Ő nem akar feltűnősködni. Őt ne vegye észre senki. Mert az enyém. Én már észrevettem, én elindultam az úton, ami felé vezet. Mikor erre gondolok, felgyorsul a pulzusom, valami történik…

Nagyon sikeres, eseménydús és boldog napok vannak a hátam mögött, pörögtem végig, és talán még most is. Engem, ha valaki vagy valami felpörget, most már nehezebben állok le. Felveszem a ritmust, és csak sodródok. Nagyon könnyen beleolvadok az új élményekbe, és abba az életfelfogásba, amiket ekkor érzek. Az élet szép, és lehetőségekkel teli. Én ma is úgy döntöttem, hogy a vidám oldalát nézem, könnyedén veszem az akadályokat, és kiélvezem minden percét, bátor leszek.

Bátor vagyok, és már most is élvezem az életemet. Mennyire fel tud dobni már maga az, hogy nem aggódok semmin! Akkor sorra jönnek a jobbnál jobb élmények. Imádom az új élményeket! Már maga a szó is lázba hoz! :)