259. NAP

2013.05.09 20:23

 

Néhány napja volt szerencsém találkozni egy igen kedves, és felettébb pozitív személyiséggel. Furcsa, de azóta emelkedett lelkiállapotban vagyok. Minden felfelé ível, minden egyre jobb, és az aggodalom szinte teljesen eltűnt a napjaimból. Hihetetlen! Ezt vajon hogy értem el?

Olyan különös érzés, mert mikor elkalandozok valami kellemetlen felé, érzem a vállamban a feszültséget egyből, de ennyi. A légzésem még nyugodtabb lesz, és érzek valami belülről fakadó békességet. Nagyon jó!

Tehát, ha jól értelmezem, sodródok az árral. Na igen, az értelmezés.

A.J. Christian könyvében olvastam, hogy a boldogság állapotában nem tudjuk, nem gondolkodunk azon, hogy most éppen azok vagyunk-e. Csak megéljük. Önfeledten örülünk. Vagyis amikor én itt nektek arról regélek, hogy örülök ennek vagy annak, akkor abban a pillanatban nem élem meg a boldogságot. Akkor csak értelmezem, elemzem, talán csöppnyi részletét újraélem. De az nem ugyanaz. Nem baj. Ez is hozzátartozik a változáshoz, a fejlődésemhez.

Milliónyi boldog pillantom volt a mai nap során, tényleg egyszerűen sorra jöttek a jobbnál-jobb fejlemények. Tovaszökkenek a nehézségeken, és megpihenek a könnyedségben. Elérem a teljes boldogság érzését, majd ebben sütkérezek. Boldog vagyok. :)