26. NAP

2012.09.18 13:42

A mai napom is a lebegés érzésével telt. Hiába mesélnek nekem az emberek rossz híreket, szinte meg se hallom, de az biztos, hogy nem veszem át a rezgéseit. Ezt is egy Abraham-Hicks videóban hallottam, hogy nem az dolgunk, hogy megoldjuk a világ és a többi ember problémáját, sőt aggódnunk sem kell rajta. A világon sokféle ember és probléma létezik, mindenki maga dönti el, hogy mit enged be a tapasztalatába. Minden ember azért van itt a Földön, hogy Jólétben éljen, boldog legyen, kiteljesedjen. És ez csak elhatározás kérdése, ráadásul nem függ mástól, hogy te boldog vagy-e. Mindenki a saját belső békéért felelős. Tehát felhagytam az aggódással a „világ gondjai miatt”.  és ha ilyen szemmel nézem a világot, kevesebb rosszat, sőt inkább csak a jót látom meg. Azt vonzod amire gondolsz.

A vizualizáció is nagyon jól megy. Megint eljutottam oda, hogy határozottan várom, számítok rá, hogy még idén „eljön hozzám a Ház”. És ez az érzés szebbé varázsol mindent.

Sokkal harmonikusabb vagyok. Ismerősöknek többé nem mesélek ezekről, csak anyukámmal beszélünk róla. Jobb nem bolygatni a negativitást.  

Nagyszabású terveim vannak, amiket meg is fogok valósítani. Nagy hajtóerőm amit anyukám mond, hogy amit nagyon akarok azt el is érem - ez eddig is így volt, és így is lesz. Ez erőt ad.

A lelkesedésem és a hitem határtalan, talán egy 5 éves veszett el bennem :)