261. NAP

2013.05.11 15:34

 

Amikor valamiben érzed az Erőt, nem hátrálsz. Imádom, ahogy szépen lassan kibontakoznak a betűkből a szavak…

Én úgy vagyok benne a változásban, hogy tudom. Látom a folyamatot, és akarom. Lelkesedek a jövőm iránt! :) Egész nap csak mosolygok, és hálálkodok az Univerzum segítségének. Mert miután elindultam a Tudatosság útján, végre tényleg az a „kar ringat”, amire vágytam. Úgy alakul az életem, ahogy szeretném. Végre nem küzdök ellene, és tessék, itt vagyok. Beléptem vágyaim kapuján, és körbenézhetek. Minden ez enyém. Tengernyi lehetőség, korlátlan boldog pillanat. Szárnyalok. Vajon szárnyakat is kértem? :)

Szeretem az életem, szeretem a tudatosságom. Hálás vagyok egyszerűen mindenért!

A jót kerestem, és a jót a kaptam. A jót kaptam, és értékeltem. Értékelem az életem, és egyre jobb jön. Ebben élek. Mindennapi érzelmeim a boldogság körül cikáznak. Sokszor bele is ütköznek :)

Kiráz a hideg, és nagy energiák járnak át. Szeretet, vonzás, erő és vágy, ezt érzem most.

Annyira felemelőek a saját gondolataim! Többé nem várom mástól, hogy boldoggá tegyen. Végre rájöttem, hogy erre csak én vagyok képes. Elhittem, és megvalósítottam. Eljutottam idáig, és innen már tényleg nincs visszaút. Ebben élek, és kitartok emellett. Életem mostantól sokkal kiegyensúlyozottabb és boldogabb.

Hálás Köszönet Mindenkinek Mindenért!