262. NAP

2013.05.12 21:12

 

Mielőtt leülök ide írni, azért rendszerint sok frappáns gondolat kering a fejemben. Egész jól végigviszem ezeket, van, hogy még nevetek is rajtuk – magamban. Nagyon jó, meg minden, és teljesen lázba jövök ettől, és alig várom, hogy írhassak. De mire idejutok, kusza lesz minden. Egy tiszta gondolatból, sok kavargó lesz. Keresztezik egymást, ütköznek, kergetőznek, vagy csak ülnek a sarokban. Nem is tudom melyik a rosszabb, a csöndben kuporgó vagy a vadul száguldozó, mindenkibe belekötő? Nos, már megint ott tartok, hogy a gondolatokról vannak gondolataim. Magáról a gondolat fogalmáról. Abszolút értelmetlen :)

És előjött az, ami korábban frappánsan keringett.

Írj, érzéssel írj. Csak ülj le, és írd, ami jön. Hogy írjam le magát az érzést, ami jön? Az érzés az, hogy fantasztikus dolog ide írni, és én napról napra - most már tényleg - jobban vagyok. Megint el kell, hogy mondjam, felültem arra a bizonyos pozitív szekérre, ami hamarosan Ferrarivá növi ki magát. Megállíthatatlan lesz, a mellettem döcögő segédmotorosokat már észre se fogom venni. Mert ha visz az Örvény én benne vagyok, előre tekintek, és minden szép és jó. :)

Anyukám is megmondta, hogy jelenleg boldog vagyok, mert híztam fél kilót :) Micsoda logika! De azt hiszem igaz, és ettől még jobban érzem magam. Mindentől csak egyre jobban vagyok. Le se lehet írni. Annyi bennem az energia, hogy bármire képes vagyok.

Egészségnapon voltunk ma, ahol az egyik pavilonnál állapotfelmérést csináltak. Odamentem, majd megkérdezték, hogy mi is a gond. Mi az a téma, amiben javulást szeretnék, mit kellene vizsgálni. És ahogy ott álltam, úgy éreztem, semmi keresnivalóm itt, teljesen egészséges vagyok, maximálisan energia dús, és egyáltalában semmilyen problémát nem tudnék most mondani. Úgy éreztem, hogy más kevésbé boldog embertől veszem el az időt… Szerencsére ezt mondanom se kellett, mert a „tisztításommal”, körülbelül két perc alatt végeztünk, amiben benne van a cipő fel-le vétele, a köszönés, elköszönés, megköszönés, beszélgetés és értetlenül nézés, hogy én mit is keresek itt. :) Boldog vagyok, igen, ki merem jelenteni. És tudom, hogy néhány napja azt mondtam, hogy ha valaki boldog az nem tudja magáról… de akkor ez mi?

A lényeget megragadnám: annyira jól érzem magam, hogy többet erről írni sem tudok, a nap nagy részében mosolygok, és emelkedett hangulatban vagyok. Akkora energiák áramolnak körülöttem, hogy sokszor kell mélyeket lélegeznem, hogy feldolgozzam, befogadjam. Remélem ezen írásom által, amit lehet, át tudom adni nektek! Boldogan adom, és töltekezek újból. Mindenem megvan.