264. NAP

2013.05.14 22:06

 

Ez egy ilyen nap, amolyan semmilyen. Megosszam veletek?

Szokásos a szokásos után, és a megszokott előtt. :) Majd beiktattunk egy kis kirívót: egyik pontból a másikba vittük a szánkónkat – nem hobbiból, csak a új helyre vágyott - , miközben legalább tizenöt járókelőt bírtunk ezzel mosolyra, némelyik hozzá is szólt a „nagy eseményhez” :

  • A hó is esni fog, nem csak az eső? (mondta egy néni, aki nekem még soha nem mondott többet egy köszönésnél, és amúgy sem az a beszédes típus)
  • Szájról olvasva kibogoztam: szánkó?? (majd erősen mosolyogva tovább állt)
  • Hova mentek, szánkózni?

Őszintén nem értettem a dolgot. Tényleg ennyire kirívó május közepén egy szánkót cipelni? Na jó, most, hogy így leírtam, elnevettem magam, hogy egyáltalán feltettem ezt a kérdést. De mégis. Nem olyan nagy ügy, talán csak egy kis nevetésre volt szükségük az embereknek… Tervezem, hogy holnap már magam után húzva teszem meg ezt a távot :)

 

Éld az életed, légy vidám, fedezd fel a csodákat, örömködj és csak egyszerűen tegyél olyan dolgokat, amik jó érzéssel töltenek el!