272. NAP

2013.05.22 20:39

 

Az Élet Szép. Az Élet Minden. Most már tényleg közelítek ahhoz, hogy csak éljek. Hogy ne az értelmet keressem, és ne mindig csak a cél érdekeljen, hanem az úton is „ott legyek” lelkiekben is. Minden pillanat egy csoda. Fantasztikus másodpercek, amit amennyire lehet ki is élvezek. Az idő egyre kevésbé szorít. Rájöttem, hogy határtalan vagyok. Nem köthet meg semmi és senki, és ha valamit igazán szeretnék azt meg is fogom kapni. Mindenre képes vagyok.

Ha valaki olyat mond nekem, hogy nem tudja megindokolni miért, de egyszerűen csak jól érzi magát és boldog, erre csak annyit tudok mondani: ez az Élet maga <3. És tényleg. Nem függ a boldogságunk másoktól, legalábbis nem kéne. Így sokkal könnyebb.

Fantasztikus, mikor úgy érzem jól magam a bőrömben, hogy azt semmilyen különleges esemény nem indokolja. Amikor csak rájövök, hogy minden szép és jó, és határtalan. Amikor rájövök, hogy még mennyi csodálatos lehetőség áll előttem. Ebben továbbra is nagy segítségemre van a szeretett természet. Hiába, de ez van, és ez lesz. Egyre többen vágyunk vissza a természetbe, egyre több időt szeretnénk ott eltölteni. A természet semleges. Csak van, és minden úgy tökéletes benne, ahogy van. Szeretem. Hálás vagyok, hogy érezhetem, láthatom.

Nap, mint nap, és a nap nagy részében mosolygok. Öntudatlanul is elmosolyodok egy nénire, bácsira, gyerekre, férfira, nőre. Kezd nagyon jó „antennám” lenni a komikus, kedves, kellemes szituációkhoz. Naponta többször találkozok ilyenekkel, és szeretek együtt nevetni, mosolyogni az emberekkel. Feltölt. És visszaemlékezve sem különb.

A Világunk csodás. Kérdés, hogy ki hogy járkál benne, milyen szemmel néz körül. Mert én például, már annyira minimalizáltam a negatívumokat, hogy ha valaki megkérdezné mi volt az utcán, talán keresve se tudnék visszaemlékezni kellemetlen dologra. Tehát, maradjunk a pozitívumoknál, ez a vonal nekem nagyon is tetszetős ;)

Az idő fenséges volt, - ahhoz képest, hogy mit jósoltak, - a madarak gyönyörűek, a kondim szuper, az időm határtalan, az ég pedig kék :) Ez az én mai listám. és ezzel pont.