279. NAP

2013.05.29 21:29

 

Újabb nap a természet erejével. Szeretlek FöldAnya <3

Kifelejtettem a szórásból, hogy újabb apró vágyam teljesült. Nem is olyan igazi vágy, inkább gyakorlásképp szerettem volna elérni.

Korábban már írtam, hogy többször is megjavítottam a kezemmel, szeretetemmel, ráhangolódásommal a laptop töltőmet. Tényleg. Kezembe vettem, koncentráltam rá, hogy javuljon meg, el is képzeltem, közben forrósodott, és átadtam neki a működéshez szükséges energiát. Megjavult. Szeretettel gondoltam rá, akartam, és tudtam, hogy tudok rajta segíteni. Holott úgy tűnik, hogy „csak egy élettelen tárgy”. De nem az, rezgésekből áll.  Mint minden. Én pedig helyrehoztam a rezgését.  

Szóval, oda akartam kilyukadni, hogy ki akartam próbálni máson is ezt a képességemet. Hogy és mint működik. Működik-e. És láss csodát, elromlott az akvárium szűrője. Bedugtam, és semmi. Még csak meg se moccant a motorja, korábban nem volt ilyen. Egyébként vártam már a pillanatot, mert ősrégi darab, de azért bíztam még sokévi hűségében. Mégsem így alakult. Első pillanatban kicsit pánikba estem. Mert ez egy olyan dolog, ami feltétlen szükséges az akváriumba, bele se merek gondolni mi lenne, ha egy nap kimaradna. Na mégis: valószínűleg koszosabb víz, és a tetején tátogó halacskák. De erre gondolni se mertem, mert a következő gondolatom az volt, hogy kipróbálom a képességem és megjavítom ezt a készüléket is.

Kivettem, megtöröltem, a hideg kezeim közé vettem azt a részt ahol a motor lakik – a szíve :) - majd elkezdtem arra koncentrálni, hogy is nézett ki mikor működött. Elképzeltem, hogy újra forog a motor, búg, a halacskák pedig nagyon boldogok az oxigén dús vízben. Kértem, hogy segítsen, hogy a halak kedvéért gyógyuljon meg. Hittem benne. Nagyon is. Éreztem, hogy forrósodik a kezem. Ezt pár percig csináltam, majd visszaraktam a vízbe, és újból bedugtam, vártam a csodát. Nem voltam meglepődve, mikor tényleg működött, méghozzá vígan, sokkal elevenebb volt, mint korábban, már ha lehet ilyet mondani :)

Működik az Erőm. Képes vagyok technikai eszközöket újraéleszteni. Hiszek magamban, és egyre jobb a hatásfok. Természetesen ez a sikerélményem egy újabb hatalmas löketet adott nekem, nagyon boldog vagyok.

És még ennél sokkal több van bennem. Sorban előjön a többi, és azokat is tökéletesítem. Alig várom mi lesz a következő!

Mindenkiben megvan minden képesség, csak kérdés, hogy ki mire érez rá. Mi áll hozzá közel Érdemes figyelni a jeleket, érzéseket, általában nem bujkálnak olyan mélyen ezek a dolgok, csak talán nem is hisszük el mikre vagyunk képesek! ;)