280. NAP

2013.05.30 20:03

 

Kedves Naplóm, - eme szokatlan kezdés egy kis bambulásból eredt, de szerintem pont jó lesz most – most már aztán tényleg le kell írnom a céljaimat. Konkrétan meg kell fogalmaznom, hogy mit is akarok. Minden lehető részletre kitérve. Ez kell. E nélkül csak csapongok az ötleteim között, ide-oda, és ezzel felesleges energiát bocsájtok ki megvalósulatlan dolgokra. Amikre talán nem is vágyom igazán. Tehát, mi is a cél? Az életemről van szó természetesen, a nagy átfogóról.

A kiindulás azért a munka. Vagy inkább foglalkozás, életcél, életfeladat. Hetek óta noszogatom magamat, hogy igenis fogalmazzam meg mit szeretnék, írjam is le, na és vizualizáljam, érezzem át, hogy el is értem. Érezzem azt az életet, amire vágyódom. Benne legyek amennyire csak tudok. Egye a fene a kifogásokat. Pedig már olyan jól berendezkedtem milliónyival, minden egyes élethelyzetre. Már automatikusan jött. Észre se vettem. Néha rám szól valaki, hogy ne jöjjek mindig a kibúvókkal. Én erre pedig egy újabbal rukkolok elő, nagyon taktikás dolog ez ;)

Tehát megírom a listát. És mielőtt azon kezdenék aggódni, hogy nem is tudom mit akarok, már erre meg is kaptam a választ:  írás közben jön az ihlet. Csak írj ;) Rendben, értettem, el is kezdem. De – megint egy kifogás :) - előbb még egy másik listát kell elkészítenem: Ötszáz Dolog, amit Szeretek az Életemben. Máris, máris. Van egy személyes „hajcsárom” is, ideje volt, mert úgy látszik, nálam a bökdösés jön be :) Köszönöm. Írok, írok. Ha kisül valami érdekes belül, holnap mindenképpen megosztom veletek. 

Szép jó éjszakát mindenkinek!

Ha már csak reggel olvasod: Csodás ébredést!

Ha napközben: Fantasztikus, mosolygós napot!